NOD augustus 2018

Dankjewel allemaal! Ik ga gewoon over een paar dagen nog een x testen.
hoop zo dat het bij jullie ook raak is!!
p.s. Geen idee hoe ik m’n gebruikersnaam moet aanpassen..
 
Nou mijn menstruatie is aan zijn einde dus vanaf morgen maar aan de ovulatie testen want geen idee wanneer die nu gaat komen en wil m deze keer niet missen! 
Voorgaande twee zwangerschappen in 1 x zwanger dus als ik mijn ei kan vinden zou het toch moeten kunnen deze ronde zou ik denken.
Vind het wel een beetje a-romantisch die testen doen, maar goed...
 
 
@graafland ik heb ook eens onze grote vriend Google erbij gehaald en bloedverlies tijdens de ovulatie schijnt wel vaker voor te komen gelukkig. Ben dus geen alien ofzo ;)
Waarom ga jij er snachts 3 keer uit als ik vragen mag? Ben dus niet de enige.
Betreft die early testen, na het lezen van dat blog bericht zie ik er toch maar van af. Ik wacht keurig af tot dinsdag want heb geen zin in teleurstelling en al dat vage “wel een streepje / geen streepje” gedoe. 
 
Goedemorgen 
Het was even stil aan deze kant maar ben net terug van 3.5 week Italië. Als het goed is heb ik mijn eisprong heel erg goed gevoeld want had erge buikpijn met een enorm opgezette buik. Na een halve dag was dit voorbij (gelukkig want voelde me al ver zwanger met zo'n dikke buik en liep in bikini)
Nu zou ik maandag mijn NOD moeten hebben (vorige keer een cyclus van 38 dagen en daar voor gestopt met de pil) nu wil ik morgen vroeg gaan testen ivm feestjes dit weekend. Heb voor de rest geen klachten. Zou het dan niet zo zijn? :-(  wat zouden jullie zeggen, na maandag testen of voor het weekend? En moet je altijd iets kunnen zien als er innesteling plaats vind?
 
Hi SjaMee, je kunt altijd proberen morgenochtend te testen, de early testen van de kruidvaten zijn prima mits je niet langer dan vier dagen voor de NOD test. Mocht de test positief zijn dan weet je het in ieder geval en mocht ie (nog) negatief zijn zou ik ook rustig aan doen op de feestjes en wachten tot de NOD. Het kan overigens misschien wel zo zijn dat je cyclussen nog een beetje wisselen omdat je pas gestopt bent met de pil, dan zou je NOD misschien wel eerder of later kunnen zijn. Succes!
 
Gisteravond was ik weerde hele avond misselijk. Dus ik dacht hmm zal dit iets betekenen?
Maar nu wakker geworden met een menstruatie-achtig gevoel in mijn buik. Dit is echt zo spannend. Nog 5 dagen te gaan ...
 
Terug
Bovenaan