NOD augustus 2018

Woehoee gefeliciteerd gebruiker: indd een streep is een streep dus je bent zwanger. Nu indd hopen dat je ongesteldheid wegblijft :) 
 
@KimSkye, ja die theorie kloptwel haha! Ik had mn ei ook ietsje eerder maar ik hou mn eerder berekende nod aan op basis van de vorige menstruatie. Dan zit ik iig ‘safe’. 
 
Vandaag 4 dagen voor nod, maar toch vrees ik dat mn menstruatie eraan komt :( Zoals ik al zei was mn ei volgens mij iets eerder en zit ik nu 2 of 3 dagen voor nod. Vanmiddag wat lichtroze bloed aan het papier en elke volgende keer wat oud bruin. Nog niet veel en ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar zo begint wel elke menstruatie bij mij met 2/3 dagen ervoor wat spotting en oud bruin. 
De nagelbijtdagen zijn er weer... als het mn menstruatie is hoop ik dat het snel doorzet want dan weet ik weer waar ik aan toe ben ?
 
@kimskye hmm ik ga het toch maar lateb dan denk ik. Of misschien stiekem 1 dag voor NOD, mocht ie dan negatief zijn de volgende dag gewoon nog een keertje. 
Wat is trouwens het beste om te testen? Met ochtend urine toch? En moet ik dan niks meer drinken savonds/snachts? Of juist wel? Ga er snachts af en toe nog wel eens uit voor mijn zoontje en met deze hete dagen sla ik best vaak een glaasje water achterover. 
Wil een zo betrouwbaar mogelijke test
 
Oja, op de dag dat ik denk mijn eisprong gehad te hebben (lichte streep op ovu test) had ik een beetje bloed bij het vegen. 1 keer die dag gehad. Daarna helemaal niets meer. Iemand ervaring mee?
 
mhh bloed tijdens de ovulatie is voor mij nieuw, maar klinkt niet als iets geks eigenlijk ;) 
testen doe je voor en op nod het best met ochtendurine, dan is het hcg gehalte lekker geconctreerd. al vraag ik me ook af wat het voor invloed heeft als je indd snachts vaak eruit gaat (ik ga vaak 3 x per nacht, vet irritant!) en bij wijze van om 5u nog wat drinkt als je om 7u opstaat...
ik heb begrepren van mr. google dat je na je nod ook overdag zou kunnen testen omdat dan in principe het hcg gehalte met de dag/ 2 dagen rap toeneemt en het in iedere urine waarneembaar kan zijn. 
 
Ja klopt, ik had in "juli nod" de link geplaatst over zwangerschapstestwn. Heb hem nu niet meer maar als je miss googled op zwangerschapstesten test+blog. Wie weet. 
En alvast gefeliciteerd met je dikke streep!! Dat is zwanger Ja, alleen kan er tussen nu en je evt menstruatie altijd nog een hoop gebeuren dus daarom dag na je menstruatie dag gewoon weer even testen. Dan weet je het zeker. Succes en we duimen dat hij blijft plakken ?
 
Vandaag zou mijn eisprong zijn en vanmorgen nog gesext. We gaat het zien!! En eergisteren en eer-eergisteren en eer eer eer...haha. hopelijk met minimaal 1 goede zwemmer ???
 
Terug
Bovenaan