NOD augustus 2018

Hier over een week pas nod, maar heb sinds 2 dagen ene menstruatieachtig gevoel, kramp, buikpijn, ontzettend moe, gevoelige borsten, pijn in m’n onderin en het ergste ik ben zo chagrijnig? m’n dochtertje kan niks goed doen, beetje zielig.. iemand hier nog meer last van??
 
KB'tje die symptomen zijn heel herkenbaar! Bij mij ben ik bang dat het de voortekenen van mijn menstruatie zijn. Maar zolang er niets doorbreekt blijf ik een beetje hoop houden.
 
Ai Kbtje, je hebt het flink te pakken. Herken je het van je eerdere zwangerschap? 
 
@casje, dat aperitiefje verdien je wel hoor, je geduld word aardig getest deze week... Heb vaker gelezen dat er na NOD pas positief werd getest dus tot het doorbreekt mag je gerust een beetje hoop houden ;) 
 
@vlindertje:
hier hetzelfde, nog geen teken van een bloeding, dus blijf ook hoop houden.
 
@graafland:
bij mijn dochtertje had ik ook erg last van mijn buik. Ik wil nu niet teveel hopen omdat m’n nod pas over een week is. 
 
@IDMH ik zit nu op cyclusdag 21. Mijn langste cylcus was in maart met 44 dagen. 
@ananasss ik heb hem niet gemist. Vorige cylcus merkte ik het heel erg aan mijn afscheiding en buikpijn. Hij komt, maar wanneer geen idee?! ?
 
Bedankt voor de reacties. 
Ik wacht wel gewoon af tm maandag dan. Net 2 testen online besteld. Dus we zien het wel. Drink wel gewoon wat en maak het niet te gek. Tot maandag weten we nog niets dus we zien het wel. 
Heeft iedereen een bloeding of bruine afscheiding bij innesteling? Want zie bij mezelf nog niets weet ook niet of dat altijd zo is. 
 
Lieve dames,
ik heb zojuist ( ongeduldig als ik ben) een 2e test gedaan. Een kV 2 voor 5 en deze is heel duidelijk positief ? ik ga dus in dit topic afscheid nemen. Ik wens jullie alle heel veel geluk toe en hoop dat het ook voor jullie snel raak mag zijn! 
 
 
Terug
Bovenaan