NOD augustus 2018

@hopefully, ik zit echt in hetzelfde schuitje! Ben 7 dagen voor m’n nod.. heb al 2 dagen een rommelende buik en pijnlijke borsten, onderrug... maar nu is het echt heftig! Weet me geen houding te geven.. afgelopen dagen meer m’n eierstokken, nu echt op de hoogte van m’n baarmoeder! Wil niet teveel hopen, maar doe het toch stiekem! En idd, ik moet me ook inhouden met testen!
 
@kbtje ja tis echt verschrikkelijk elke keer. Vorige maand dacht ik eindelijk ja nu is t zover. Allemaal symptomen en menstruatie bleef uit. Maar helaas na 6 nod uiteindelijk toch ongsteld geworden. Hopelijk deze maand meer succes. 
Hopelijk heb je over 7 dagen een positieve test in je handen! 
 
@citrus  ik weet het echt niet . Voel me prima. Bij 2e zwangerschap nooit klachten gehad dus weet het ook allemaal niet. Heb toch besloten maandag pas te testen. Zit dan op de dag van nod (als het goed is). Dus we zullen het zien. Spannend! 
Cheers! Drink een lekker wijntje nu haha . 
 
@IDMH oeh laten we het hopen dat dat een innestelings symptoom was. En voor jou een voorzichtige gefeliciteerd! Goed nieuws! Vandaag nog een keer getest?
@graafland ojaa zeer herkenbaar. Heb nog een jong zoontje en als ik er niet uit hoef voor hem, dan is het wel voor mezelf omdat ik naar de wc moet.. wou dat ik de nachtrust kreeg die mijn vriend krijgt, hemels. 
 
Terug
Bovenaan