NOD augustus 2018

Hier is de menstruatie dan toch nog doorgebroken gisteren in de namiddag dus ik zal er volgende maand terug bij zijn... Echt verschrikkelijke steken in mijn buik amai! Ik krimp ineen van de pijn, op deze momenten mis ik mijn pil wel een beetje ;).
Volgens 'mijn kalender' is mijn eisprong 24 augustus. Deze keer ga ik eens geen ovulatietesten gebruiken en zo een poging doen om er niet te veel mee bezig te zijn (al is dat natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan he...). 
Ik wens jullie allemaal nog heel veel succes deze maand! Ik blijf natuurlijk nog meelezen. 
 
Hallo meiden,
Gisteren echt een emo dag gehad.. ben helemaal klaar ondertussen met dat zwanger worden. Eind maart was ik al eens zwanger maar dat liep uit op een miskraam en ik merk dat ik het daar nog steeds heel moeilijk mee heb.
Dus heb mn vent ook aan de foliumzuur gezet, dat zou goed voor het zaad moeten zijn. Conceice plus besteld en vandaag op pad voor ovulatietesten.
Hebben jullie ook dat de maanden extreem snel gaan en je constant per 2 weken leeft? 2 weken naar de vruchtbaredagen en dan weer 2 weken naar nod.
Pff moest even zeiken sorry
 
@ashley xxx hier precies hetzelfde. Wil ook testen maar vind het spannend. Wacht netjes tot maandag in de hoop dat het positief is.
Voel sinds gisteren beetje steekjes onderin mn buik. Ik dacht misschien toch innesteling? Het voelt niet als ongesteld worden. Net was ik super misselijk en heb beetje drukkend gevoel in mn buik. Je voelt ook opeens van alles in je lijf en met alles denk je... oh zal het zo zijn? Mindfuck is het ook! Irritant 
 
Ah baken Casje... op naar de volgende maand maar weer.
en @jillla.. zeik maar zoveel als je wilt! Zijn we voor :) ik in ieder geval leef zoals je zegt, van menstruatie tot eisprong, en dan eer van eisprong tot menstruatie. Gisteren is mijn super schattige nichtje ter wereld gekomen! Tranen van geluk, en tranen van verdriet en een soort van onrecht. Mijn schoonzus was een maand eerder begonnen dan wij, en zie nu: de baby is er al...
 
@ananasss pff ja je gunt het ze natuurlijk super erg maar jezelf ook. Dat wordt dan lekker knuffelen met je nichtje!! Ben zelf vanaf januari bezig en ineens krijg ik het benauwd als ik zie dat ik al meer dan een halfjaar verder ben zonder succes.. en dan moet je jezelf weer een oppepper geven van het komt wel goed blabla jullie kennen het vast wel :p hoop dat het ons ook snel gegund is.
 
Hoi meiden,
Het is inderdaad een mindfuck he, je gaat ineens in je hoofd halen dat je allerlei dingen voelt die je nooit voelt, terwijl dat waarschijnlijk alleen maar is omdat je er nu zo mee bezig bent en extra alert bent. Ik moet nog bijna 1.5 week doorkomen op het wachtbankje, maar gelukkig over een weekje op vakantie.
@SjaMee, ik zou ook zeker gewoon een wijntje drinken tot na de NOD, ik heb het weleens aan de gyn gevraagd voor de zekerheid, schijnt geen kwaad te kunnen.
@ Jilla, de dagen van menstruatie tot eisprong vind ik altijd wel snel gaan, maar de dagen van eisprong tot menstruatie duren voor mijn gevoel een eeuwigheid.
 
 
Hoi Dames! 
Mijn Nod is over 1.5 week( denk ik). Ik heb in juli een vroege miskraam gehad. Ondanks dat het heel pril was heeft was dit emotioneel zwaar. Wij wilde eigenlijk niet wachten. Dus gaan voor de volgende ronde. Als is het wel een beetje onduidelijk die hele cyclus. Ik heb mijn eisprong wel gevoeld. Een paar dagen geleden. Die was best pijnlijk zeg. En nu gaan we afwachten.. maar ik hoop niet te hard. Als kan ik het niet laten om er toch veel mee bezig te zijn.  Toch heel spannend. Dus ik doe mee met de augustus NOD challenge?
 
@samanthashane heeel spannend, ik tot dinsdag. Duim voor je mee! Steken in onderrug ken ik trouwens niet.. misschien wel een symptoom?
@Sjamee ja ik ga ook netjes (proberen te!) wachten. Duim ook voor jou. Hier ook een beetje misselijk weer. Geeft me toch wel weer hoop. 
 
 
Terug
Bovenaan