NOD augustus 2018

Voel me wel een beetje down moet ik zeggen terwijl ik daar helemaal geen reden voor heb. 
Voel me helemaal lamlendig mijn arme vriend is vandaag de vrolijkheid zelve en wil leuke dingetjes doen maar heb nergens zin in. Nu gaan we even naar de Ikea en vanavond lekker uiteten maar moet me er echt toe zetten bah. Heb dit normaal niet ook niet als ik ongesteld moet worden dus misschien is het toch iets met hormonen?
ja of gewoon dit belabberde weer natuurlijk...
 
@jillla heel herkenbaar en zeiken mag altijd. Mijn vriend slikt nu ook foliumzuur in de hoop dat dat wat doet. 
 
Hier heb ik juist het gevoel dat de maanden voorbij kruipen, maar dat komt misschien ook door de lange cyclussen.  
 
Helaas, ongesteldheid begint door te breken. Enige positieve is dat ik morgen op vakantie ga en dan op vakantie wel lekker wijntjes kan drinken :)
 
Helaas ook hier is de menstruatie begonnen. 1dag na NOD, had eventjes hoop, ook door de kwaaltjes welke ik afgelopen tijd had en herkende van de eerste zwangerschap. Op naar volgende maand! 
Ik hoop de komende tijd nog heel veel positieve berichtjes te lezen! :)
 
@Jilla, ENORM herkenbaar dat leven naar je ovu en vervolgens naar je nod ;) Prcs om dat soort suffe dingetjes vind ik het fijn dit forum te hebben, dat je denkt 'ben ik de enige die zo is?' en dan dropt iemand het (of jijzelf) en dan overal bijval en dan is er weer de rust van 'oh, ik ben niet abnormaal!' hahaha
 
Oh Vlindertje en Yvonne, da's kak zeg... Maar Vlindertje, wél lekker genieten van de vakantie dus (zonder schuldgevoelens haha) 
 
Ik meld me ook aan!
Helaas na 9 maanden vandaag weer een negatieve test. Vorige maand voor het eerst begonnen met ovulatie testen omdat ik zo ongelematig ongesteld ben. 
Was er in het begin niet zo mee bezig en dacht " het komt vast wel goed " nu begin ik toch wel erg onzeker te worden en de teleurstelling is vandaag dan ook erg groot. Ben vandaag jarig en het had Dus echt top geweest als ik een posieve test had gehad. Maar helaas! 
 
Hier vanochtend met een early predictor een positieve test  Een lichte maar erg duidelijke streep. Durf het haast niet te geloven na bijna een jaar proberen en slikken van hormonen wegens het ontbreken van een cyclus. Voor de dames die ovulatietesten willen gaan gebruiken...ik heb de strips van test it gebruik (via bol.com). Makkelijk in gebruik en duidelijk per dag te zien dat het streepje steeds donkerder wordt. Ik heb aankomende week pas mijn nod, dus ga denk ik wel nog een paar zwangerschapstesten erdoorheen jagen voordat ik het echt durf te geloven hihi. Hopelijk is het bij jullie ook allemaal snel genoeg een keertje raak. 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan