NOD augustus 2018

@steefdz: wat vervelend zeg? hopelijk de volgende ronde raak!
@nicolientje: gefeliciteerd! Hoeveel dagen voor je NOD?
 
@KBtje, dank je wel! Zit nu drie dagen voor NOD. De early predictor zou al vanaf 6 dagen voor NOD positief kunnen testen. Heb het twee dagen geleden ook al geprobeerd, toen was hij negatief. Maar omdat ik me anders voelde dan normaal heb ik vanochtend toch nog eens getest :) 
 
@nicolientje: heb je je innesteling gevoeld? Wat voelde je deze week dan? 
 
Wat een vragen allemaal? heb donderdag duidelijk iets gevoeld, t was net of ik ongesteld ging worden echt heftig.. nu is het zo goed als weg eigenlijk.. weet niet of dat goed is.. af en toe wat krampen nog, m’n borsten zijn wat gevoeliger en m’n aders springen er zowat uit.. als ik m’n eisprong aanhoud dan is m’n nod de 18e als ik m’n cyclus aanhoud 16e
 
Hallo allemaal,
Ik ben sinds december gestopt met de pil en probeer samen met mijn man een kindje te krijgen :)  Ik heb afgelopen donderdag voor het eerst (denk ik) mijn eisprong gevoeld (Krampen) en de dag zelf en ervoor het gezellig gemaakt. Heb ook mijn cervixslijm in de gaten gehouden en vrijdag was ook de vruchtbare afscheiding weer weg. Hoop dat het nu eindelijk raak mag zijn. Ik heb vannacht gedroomd over dat we een zoontje hadden hihi. Hoop een voorteken??
NOD is dus pas over circa 2 weken, maar ik dacht ik voeg me eens bij de gesprekken. 
 
@KBtje. Heb wel wat steken gehad, maar of dat de innesteling was geen idee hihi. Wel gevoelige tepels en mijn stoelgang is helemaal van slag en heb het ene moment ontzettende trek en het andere moment krijg ik geen hap door m'n keel. Daarnaast al sinds mijn eisprong last van hele lage rugpijn. Nu heb ik er overdag weinig last van, maar ''s avonds doen de spieren daar wat pijn. Normaal heb ik een paar dagen voor mijn menstruatie de hele dag een zeurende pijn. Deze pijn voelt heel anders en heb er vooral als ik moe ben last van.
Natuurlijk is het bij iedereen anders. Achteraf voelde ik het al een paar dagen aan, maar na zo lang proberen durf je haast niet te hopen. Hoop dat je inderdaad de innesteling hebt gevoeld, het zou zomaar eens kunnen :) 
 
Hier een beetje down. Vanmorgen werd ik wakker en mn vriend zei zullen we nu testen aangezien ik vandaag tm dinsdag er niet ben. Dus hup getest.. negatief. Maandag zou ik ongesteld moeten worden dus dar was de reden om te gaan testen. Nu ben ik teleurgesteld omdat de rest negatief was. Maar aan de andere kant.. Ik ben waarschijnlijk te vroeg met testen, en ik heb gisteren best wel veel gedronken en was laat thuis dus dacht mm misschien is de test daardoor beïnvloed. Bij ons 1e kindje heb ik ook 3 x negatief getest en daarna pas positief dus dat houdt me nog een beetje positief . En toen bleek ik al 5 weken te zijn.
 
Hoi meiden,
Wat fijn dat dit topic bestaat! Ik heb meegelezen en begrijp iedereen zo goed!
Zelf ben ik eind februari gestopt met de pil, het heeft even geduurd voordat ik mijn eisprong had gevonden. Uiteindelijk met behulp van ovulatietesten wel gelukt. 1 augustus ovulatie gehad, we hebben natuurlijk op en rondom deze dag seks gehad. Mijn nod is as vrijdag. Sinds gister bruin bloedverlies, vandaag licht rood en soms bruin. Dit maakt mij zo onzeker? Innesteling? Al een voorbode van mijn menstruatie? Verder heb ik geen klachten. Iedere keer als ik naar wc ga, checken of ik nog bloedverlies heb. Gek word ik ervan!           Ik vind dat zwanger worden soms echt een mindfuck...die onzekerheid is echt killing! En die adviezen van vriendinnen en ouders, laat het los...maar hoe doe je dat? Dan krijg ik te horen dat we er teveel mee bezig zijn, laat het los dan lukt het vanzelf. Ik kan daar helemaal niets mee. Ik kan het pas voor even weer los laten als ik weer ongesteld ben geworden of zwanger ben?
Sorry meiden voor mijn geklaag, moest even mijn frustratie spuien?
 
Terug
Bovenaan