NOD augustus 2018

Hier zijn dr rode duivels doorgebroken hoor. Zoals ik eigenlijk wel verwacht had deze maand de kans was te klein op een zwangerschap. Nu vol goeie moed de nieuwe ronde in en die beginnen we in ons nieuwe huis ?? krijgen maandag de sleutel dus wie weet meer geluk in het nieuwe huis 
 
Mientje en Valentine: hier ook NOD op/rond 31 augustus. Wacht eerlijk gezegd nog op mn eisprong die ik volgens de kalender gister had moeten hebben. Maar de CB digitest gaf nog geen smiley aan. Ik verwacht hem het weekend... (HOOP hem het weekend hehe).

Frustrerend dat wachten he..
 
 
Idd joena heel frustrerend!!!
Maar mss omdat we er net zo op wachten dat hij wat langer de tijd neemt?. 
Bij mij geeft de CB al sinds maandag een knipperende smiley aan. Wat wilr zeggen dat ik in mijn vruchtbare dagen zit. Een smikey die niet knipperd betekend dat de LH piek er is en dat dus de eisprong binnen de 36 is. Maar op die smiley wacht ik nog.
 
Hoi
ik lees en schrijf graag mee ... ronde 2 na miskraam in april .. 
NOD op 29 aug ... een duidelijke eisprong gezien via ovulatie testen van zwanger en kids ... 
dus vingers gekruist hopen dat we raak hebben geschoten ?
wij gaan trouwens voor een tweede hebben al een wolk van een dochter die nu net twee jaar is ... 
groetjes 
 
@Mientje: dan heb jij denk ik een andere ovulatietest dan ik. Ik heb de CB die de 2 meest vruchtbare dagen aangeeft. Dus geen geknipper, alleen een smiley op de piek :p.
Meer dan wachten kunnen we niet he hahaha. Hoeveelste rond zit jij ?
 
 
@Joena ik heb idd een andere geeft de 4 meestvruchtbare dagen weer en normaal de piek.
Ik zit in de eerste ronde, ben 29 jaar. Dus is allemaal heel erg nieuw en spannend. Ik heb 30 juli mijn spiraal laten verwijderen. Dit word ons 1ste kindje.
En jij?
 
Hoi, ik heb afgelopen vrijdag mijn spiraaltje laten verwijderen, vier dagen later (afgelopen maandag) gaf de cb ovulatietest al een knipperende smiley aan, vanmorgen nog steeds een knipperende smiley, is dit normaal?
 
@annebr daar heb ik geen idee van. Mijn gyneacoloog zei me wel dat met de spiraal je cyclus gewoon blijft doorlopen. 
Ik heb de mijne 30 juli laten verwijderen en 1 augustus kreeg ik mijn regels. Dus mss heb jij nu wel je eisprong. Maar dat durf ik met niet 100% zekerheid te zeggen. De natuur zit soms raar in elkaar. 
 
 
Terug
Bovenaan