NOD augustus 2018

Hoi allemaal,Ik doe ook mee voor de NOD augustus. Als mijn app gelijk heeft is dat de 23e. Sinds gister heftige onderug pijn, evem voelde het als zo'n algehele grieppijn in mijn lijf. Nu nog steeds rugpijn en buikpijn ook. Zeurende pijn in mijn onderbuik. Licht misselijk en weinig honger. Deze maand kregen we te horen dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is en we gaan binnenkort naar de gynaecoloog. Ik hoop zo dat het nu echt waar is, maar ik trap er elke maand weer in, na de ovulatie wordt ik super hoopvol. Ik heb al heel wat streepjes gefantaseerd tot ik ze echt zag. Iedereen die nog zit te wachten, veel succes deze maand!
 
Hey meiden
Ik ben zoals citrus zei eens op onderzoek gegaan "down there". Maar helaas is word er niet wijzer van.
Wel had ik erna wit plakkerig slijm op mijn vingers hangen (hier had ik geen last van bij het vegen!) . Is dit nu het slijm waar ik over gelezen heb. En wil dit nu zeggen dat de eisprong gaat komen of net al geweest is??
 
Dat slijm checken is de billings methode als ik t goed heb.
Op die manier ben ik zwanger geworden van de eerste, je leert je lijf goed kennen. Ook hoe de rest van je cyclus in elkaar steekt aan de hand van de veranderingen in je afscheiding en baarmoederhalsslijm.
 
Nononononi! Of een noni teveel? Sorry hihi. 
Mijn nod is ook de 23ste! Maar ik voel totaal niks haha. Alleen de symptomen die bij mijn ovulatie horen, deze houden aan tot nod en dat is: 

Gevoelige tepels, rechts meer
Heel veel plassen
Moe
Wat prikkeltjes in baarmoeder
Meer afscheiding 

Dus...alsof het zwangerschapssymptomen zijn maar nee, dit heb ik elke maand. 
Voor mij is dit ook niet een teken dat er Niks gebeurd is, ik heb nog een week ;)  en het is vaker zo dat de echte klachten/ symptomen pas na 4 a 5 weken komen, dus we houden (on)geduld! 
Mientje, ligt eraan hoe het eruit zag. Vruchtbaar slijm is glibberig, doorzichtig en tot wel 10cm rekbaar. En dat je niet veel wijzer wordt is normaal, je wordt pas wijzer als je tijdens de verschillende fases voelt. Dan ineens zit hij heeeel diep , andere keer vrij laag en harder etc. Dus daar gaat een maandje overheen. Probeer het anders elke ochtend even. 
Trusten dames! 
 
En KB...ik wacht in spanning af! Ik duim dat je morgen een betere streep te zien krijgt ?
 
 
Wat is zwanger worden toch eigenlijk niet leuk?? het ernaar toeleven zeg maar.. sommige vrouwen zijn gelijk zwanger, gun het deze dames natuurlijk van harte.. maar de spanning die het voor andere met zich mee brengt is toch wel heftig!!
 
dankje citrus!!? wordt vervolgd 
 
vervelend al die menstruatie of ovulatie symptomen he Citrus! ik heb soms wel 2 weken gespannen en pijnlijke borsten. Over een drempeltje fietsen is dan al vervelend. ik krijg ook elke maand migraine in de week voor NOD en soms voor ovulatie ook. Een emotioneel en jaloersig de week voor NOD (of twee haha). Maar een vriendin van me voelde het pas na 8 weken dat ze zwanger was dus inderdaad maar geduldig afwachten.
En Kb, ik vind het ook super frustrerend. enerzijds elke keer de teleurstelling of verwarring en rare pijntjes, en toch ook verheugen op wat hopelijk snel komt en hoe leuk het zou zijn. Elke maand een emotionele rollercoaster!
 
 
Goedemorgen dames, 
 
vanmorgen getest, niets....?? het streepje wat er eerder toch echt was is ook weg.. op naar de volgende ronde dan maar weer.. en afwachten wanneer de menstruatie gaat komen?
bedankt voor al jullie steun!?
 
Terug
Bovenaan