NOD augustus 2018

Ooh KBtje... wat jammer dat de test vandaag neg. was... :( Hopelijk komt je menstruatie snel op gang, dan weet je echt dat je door kunt. 
Ananasss, ook enorm balen voor jou. Ik zat vd week nog met een vriendin te kletsen. Die vertelde ook dat het bij de meesten echt een jaar duurt voordat het bingo is. Dat gaf mij wel weer wat moed en rust. 
@Citrus, jeetje joh.. Jou ovu klachten heb ik echt exact zo. Ook prcs met dat de rechterborst iets meer en eerder gevoelig is enzo. Alleen is het bij mij echt dat blauwe plek gevoel, tepels heb ik geen last van. Maar zodra links erbij komt weet ik, menstruatie on the way. 
@Valentineee, ik heb afgelopen maand voor het eerst mijn temp bijgehouden so I can help with my exeperience ;)
Mijn temp. nam in de 2 dagen voor ovu al steeds ietsje af en de dag na ovu weer iets toe. Zeg maar de temp voor de ovulatie en de dag daarna was het echt verhoogd. De daling in temp voor mijn menstruatie kwam pas de dag nadat ik menstrueerde. (Maar had ook sochtends nog niet echt het idee dat het kwam. Kwam pas tegen de middag op gang dus misschien dat dan je lijf de temp pas aanpast?) 
Hopelijk helpt het jou :) 
 
Hoi!

Vind het heel fijn om samen naar Nod toe te leven merk ik :). Mientje Joena en Rosybo dus allemaal rond dezelfde datum. Spannend!

Ik heb ook CB twee dagen gebruikt - 2 keer op een dag zelfs (ok, beetje overdreven misschien ;)). Ik had woensdag 's ochtends en 's avonds een smily, donderdagochtend niet meer. Dus dan was mijn eisprong waarschijnlijk woensdag toch? Het was mijn eerste keer met ovulatietesten en vond het eigenlijk wel fijn! Toch een soort van controle. 

Hoe vaak hebben jullie seks rondom ovulatie? Wij hebben het iedere dag gedaan, maar merk dat ik het best vermoeiend vind. En sommige websites las ik dat om de dag beter is voor kwaliteit - maar volgens mijn gynaecoloog is dat achterhaald.

@ Graafland; dankje voor je reactie!! Fijn dat er bij jou een soort patroon in lijkt te zitten. Ik temp nu al een aantal maanden, maar zie niet echt een regelmaat. Sowieso heb ik een hogere pre-ovulatoire temp; zo tussen de 36.4 en 36.7. Na ovulatie tussen de 36.7 en 37.2. Hoe is dat bij jullie?
Zo spannend dit wachten!!
 
Valentinee ik vind hetook heel toch om er hier over te kunnen kletsen met jullie?
Ik dacht dat als je je smiley hebt dat je dan binnen de 36 uur je eisprong hebt.
Wij proberen een paar dagen ervoor al te klussen meestal elke dag! Mijn gyneacoloog zei dat de mijn dan mss minder zaad per keer heeft dan om de 2 dagen maar dd qialiteit is daarom wel beter. Maar dat is waarschijnlijk voor iedereen weer anders.
Ik ben nog steeds op mijn smiley aan het wachten tot nu toe alleen nog maar een knipperende smiley gehad ?.
 
 
he dames, ik  kom ook weer een update brengen, aangezien ik stilaan stiknerveus word!
 
kleine samenvatting: nog nu maandag, 20 aug.
symptomen
- lichtroze (innestelings?)bloeding 8 dagen post ovulatie
- al drie slapeloze nachten
- al twee dagen het gevoel van menstruatiekrampen, wat ik normaal pas heb op de dag dat ze doorbreken
- geen zin in chocolade, geen hevige emoties, wat ik normaal nu wel zou hebben
- lichtelijk gek aan't worden
- zeer veel moeite om niet te testen :D
- geen pijnlijke borsten, maar bij eerste kindje ook nooit gehad.
 
HELPP!!
 
Oei oei Ladyance, dat klinken wel als mogelijk symptomen maar ja we weten inmiddels dat het alle kanten op kan wijzen. Hoop enorm voor je dat het een zwangerschap aanduid! Maandag dus nod begrijp ik? Ik zou echt proberen te wachten tot dan... You can do it. Sterkte lady! 
 
@Valentineee, zoals je het beschrijft is je pre ovu temp wat lager dan post ovu, toch? Mijn algehele temp is altijd iets lager.
Dus nu deze week (pre ovu) hang ik op 36,2 / 36,3.
Vorige maand richting ovu ging het per dag naar beneden: 36,1/35,8/35,7 tijdens de vruchtbare dagen, daarna ging het naar 36,2/36,3 en toen mn ovu echt voorbij was bleef het steeds 36,5 of 36,6. Daarna zakte het weer naar 36,3. Best wel een duidelijk verschil gehad dus. 
 
(En het voordeel van het temperaturen is nu dus dat ik weet dat ik een vrij lage 'core temp' heb. Als ik een keer boven de 37 graden aantik, dan ga ik al richting koorts blijkbaar!) 
 
Grappig graafland ! Ik vind het altijd zo gek van de rechter, nu iets minder haha. 
Wat er vanmiddag bijgekomen is is dat thv mijn baarmoeder er van alles aan de gang is. Zwaar gevoel, steekjes...constant. hopelijk een innesteling en geen baarmoeder die mij aan het mindfucken is ?.
Ja ladyance! Long time no see. Wat een spanning, maar hou vol! Beter wachten dan nu testen en dan zeggen...ja maar was eigenlijk toch te vroeg ;p  zoek afleiding. 
Mijn afscheiding is ook aan het veranderen, was het bij jou eerst ook anders? 
Ik had paar dagen Dikkie, gelig, gister al lichter en vandaag wit/melkachtig en soms wat doorzichtiger. 
 
Terug
Bovenaan