NOD augustus 2018

Hè shit KBtje! Niet eerlijk..
hier menstruatie officieel doorgebroken. Ronde 9 it is... ? Begin me nu zo af en toe echt af te vragen wanneer het onze beurt is!
 
Dames. Ik heb wat nieuws, naast de standaard gevoelige tepels elke maand rond deze tijd, is het borstweefsel er omheen nu wat beurs als je erop drukt. Wie weet iets positiefs of een nieuw symptoom wat gewoon bij mij hoort haha. Zit op 9dpo
 
Hè KBtje en Ananass! Zo niet het nieuws waar we op hoopten! Hopelijk volgende ronde beter.
Vandaag mijn NOD. Zeurend gevoel in onderbuik wijst op menstruatie, maarja... zolang er geen bloed is, is er hoop. 
 
Hoi! Ik schrijf deze maand ook graag mee. Als het goed is heb ik gister mijn eisprong gehad, dus mijn Nod is nog net in augustus - de 31e. Iemand anders ook rond die tijd :)
Mijn temperatuur was vanochtend nog wel laag, hoe snel na ovulatie stijgt jullie temp (voor diegene die het bijhouden)?
Fingers crossed voor diegene die nog moeten wachten op Nod! xx 
 
Valentinee
Mijn NOD is volgens mijn app ook de 31e.
Ik denk wel dat mijn eispring nog moet komen vandaag of morgen. Ben had vaorgen ook redelijk wat slijmverlies dus denk wel dat mij ei binnenkort springt? .
Hopenlijk!!!
 
Terug
Bovenaan