NOD augustus 2018

Ik heb dinsdag ook mijn NOD, ik vind het nu ook wel heel spannend worden... Ik heb het idee dat ik af en toe wat steekjes heb gevoeld, maar of dit nu goed op slecht is?? 
 
Spvh: ja zeker heel vreemd.. heb vandaag ff m’n huilmomentje gehad op het werk.. nu gaat het wel weer! En vol goede moed verder! Mijn volgende nod is 13 september op m’n verjaardag!? nou een mooier cadeau kan ik echt niet krijgen?
 
Mini update:
ik heb nog steeds geen eisprong gehad. Ik bedacht me gisteren dat ik maandag een zwangerschaps test ga doen omdat mijn laatste menstruatie ook niet was hoe die hoort te zijn. Ik ga uit van een negatieve test, maar even om alles uit te sluiten. Zo’n late eisprong heb ik nog nooit gehad. 
Ik probeerde de dokter te bellen om een afspraak te maken om is over mijn cyclussen, stoppen met de pil en zwanger worden te praten. Maar heeft hij vakantie. ?
Ik ben zo klaar met de lange cyclussen en ben al een maar gestopt met de pil. Dus ik moet even kijken wanneer ik een afspraken kan maken want ik wil niet onder werktijd.
 
@beautygirl: miss wel een goed idee ook om dingen uit te sluiten! Maar ook voor jezelf om duidelijkheid te krijgen!! 
 
Gefeliciteerd leahboer! En het blijft spannend, zelfs na een positieve test leef je van mijlpaal naar mijlpaal. Hier nog geen ongesteldheid. Probeer de test uit te stellen tot zondag, omdat het echt voelde alsof het eraan kwam. Voor elk symptoom dat zou kunnen wijzen op zwangerschap is er iets anders dat gewoon wijst op menstruatie. Fingers crossed. 
 
Pfff wat een nacht! Ik wilde gewoon bijna gaan testen! 
Hele avond zwaar gevoel helemaal beneden en dat hield in bed aan. Nog steeds dat van smiddags maar dan iets heftiger, ook werden mijn borsten nog pijnlijker en tepelhof is nu groter, had levendige dromen. 
Ik wacht nog wel, heb expres snel gepiest, maar ik dacht wel...huh? Er gebeurt echt iets daarbinnen, en meteen een beetje bangig omdat ik dacht...ja ja  nu kunnen we niet meer terug en komt er echt een 3de ieks!
Maar dat was maar kort hoor whaha. 
We gaan het zien vandaag verdee. 
 
Terug
Bovenaan