@KB'tje dat snap ik helemaal als je een streepje ziet staat je wereld helemaal op zn kop. Ik hoop dat het volgende maand raak mag zijn ! Zou toch fantastisch zijn op je verjaardag?. Dankjewel ik ben zo benieuwd. Maar ik hou me rustig vorige maand te vroeg getest en dit keer heb ik meer geduld. Natúúrlijk voel ik van alles maar probeer mezelf niet gek te maken. Het kan nog in de war zijn van vorige maand.
@Halma wat spannend ook op dinsdag! Ja die voel ik ook die steekjes. Nee kan geen kwaad hoor. Ben eerder zwanger geweest. En toen had ik dat ook. Maarja het kan ook de menstruatie zijn die eraan komt. We moeten nog even een paar daagjes geduld hebben! ?
@Bh'tje en @citrus spannend zeg ik ga voor jullie duimen! Hopelijk goed nieuws voor jullie!
@Halma wat spannend ook op dinsdag! Ja die voel ik ook die steekjes. Nee kan geen kwaad hoor. Ben eerder zwanger geweest. En toen had ik dat ook. Maarja het kan ook de menstruatie zijn die eraan komt. We moeten nog even een paar daagjes geduld hebben! ?
@Bh'tje en @citrus spannend zeg ik ga voor jullie duimen! Hopelijk goed nieuws voor jullie!