NOD augustus 2018

@KB'tje dat snap ik helemaal als je een streepje ziet staat je wereld helemaal op zn kop. Ik hoop dat het volgende maand raak mag zijn ! Zou toch fantastisch zijn op je verjaardag?. Dankjewel ik ben zo benieuwd. Maar ik hou me rustig vorige maand te vroeg getest en dit keer heb ik meer geduld. Natúúrlijk voel ik van alles maar probeer mezelf niet gek te maken. Het kan nog in de war zijn van vorige maand. 
@Halma wat spannend ook op dinsdag! Ja die voel ik ook die steekjes. Nee kan geen kwaad hoor. Ben eerder zwanger geweest. En toen had ik dat ook. Maarja het kan ook de menstruatie zijn die eraan komt. We moeten nog even  een paar daagjes geduld hebben! ?
@Bh'tje en @citrus spannend zeg ik ga voor jullie duimen! Hopelijk goed nieuws voor jullie!
 
 
@spvh: je gaat (helaas) van alles denken... zou het.. zou dit wat zijn? Mevrouw ongesteld is nu echt aangebroken, vanmorgen ook ontzettend veel pijn en krampen, maar echt een totaal andere pijn als de afgelopen dagen! Ik houd me er maar aan vast dat het iets positiefs is.. dat er hard iets bezig was en het dus wel zou moeten lukken? op naar de volgende ronde?
Zal voor jou duimen op iets positiefs!!??
oh wat heftig @citrus! Ik hoop dat het een goed teken is! Ga voor je duimen??! 
 
 
 
 
@kbtje ja dat dacht ik dus ook! Klink misschien beel raar maar ik heb trek in andere dingen. Sommig eten kan ik gewoon niet zo goed verdragen. 
Morgen ochtend is het de waarheid. We gaan een dag varen met zijn vrienden dus ik wil even afleiding ook hebben.
want mijn cb ovulatie test is nog steeds niet positief. Ik kan hem niet gemist hebben. 
 
Oh beautygirl, jeetje wat bizar dat je hem nog niet hebt gehad... Ik snap dat je er nu wel enorm klaar mee bent. Ik ben ook heel benieuwd naar wat die ZT gaat zeggen, natuurlijk hoop ik stiekem met je mee dat het een goed bericht gaat zijn maar wat zegt je onderbuik gevoel op t moment?
 
Citrus, ben je al bijna op je nod, was dit weekend toch...? 
Ben heel benieuwd naar de resultaten van wie er komende dagen gaan testen...! 
 
Graafland, nee nog lang niet. Zit nu op 10dpo. Dus als er iets zit dan kunnen nu wat symptomen gaan ontstaan..evt...maar kan ook pas na nod.  Ik sta iig op scherp merk ik haha. Erggggg. 
Donderdag is mijn dag.  
 
Hallo allemaal,
Donderdag is mijn NOD en ik hoop het zo, maar ben ook bang te hopen omdat het dan misschien een teleurstelling wordt.
Sinds mijn eisprong (9/8) steeds krampjes, steekjes gehad (normaal nooit) en een gevoel van dit keer lukt het... Ik heb nog steeds geen pijn in mijn tepels (normaal wel) en wel een soort beurs gevoel in mijn borsten (normaal nooit). Gisteren ook een klein beetje licht bruine afscheiding in mijn inlegkruisje en nu niks meer... Ook (vooral als mijn maag leeg is) een beetje misselijk gevoel en niet zoveel trek in eten..
Door al deze dingen hoop ik het zo, maar je lichaam kan je zo voor de gek houden ?
We zijn in december gestopt met de pil en ben zo bang dat het niet gaat lukken omdat ik wat zwaarder ben... Dus nu maar afwachten en hopen en dat is zooooo moeilijk ??
 
Spannend Daphne!! Alhoewel ik nu alweer mijn twijfels heb hoor. Borsten zijn stuk minder gevoelig, alsof het dus avond en nacht heviger wordt? Iemand ervaring hiermee voor een positieve test? 
En ben kurkdroog sinds vanmorgen. Hmmm
 
Terug
Bovenaan