NOD augustus 2018

@citrus: wat jij beschrijft heb ik de afgelopen dagen ook gehad.. alleen bij mij helaas niet op een positieve manier.. savonds werd het ook erger.. hoop dat het voor jou wel positief uitpakt!!??
 
Heel veel succes iedereen die binnenkort gaat testen!! Tof om te zien hoe iedereen met elkaar meeleeft. ?
Het maakt je soms zo onzeker hè, bij alles wat je voelt denk je: zou het? Ik hoop echt dat het snel voor iedereen zo ver is. Mijn ongi is bijna over dus ik ga ook weer knallen voor ronde 2. ?
 
Citrus, afgelopen menstruatie had ik ook af en aan gevoelige borsten. Ene moment merkte ik er niks van en volgende moment in volle hevigheid. Heel maf, nu je erop let, zoals het echt elke cyclus weer anders is. Had ook na mn ovu nog behoorlijk veel witte afscheiding maar dat ging ineens over in spotting. Heb ik 5 dagen gehad en toen werd ik ongi.

Ik had me gelukkig al voorgenomen nergens meer conclusies uit te halen dus de teleurstelling viel voor mij te overzien hierdoor.
Mijn tactiek was: ik observeer het, schrijf het op zodat ik het voor de toekomst weet en laat het soort van los. (Moet zeggen dat het me wel hielp afgelopen keer in de nagelbijt dagen om het een beetje los te laten en maar te laten gebeuren!) 
 
@graafland ik heb geen flauw idee. Ik denk van niet, maar ik eet wel heel anders en heb geen zin in zoetigheid. Al ben ik de laatste weken wel wat moe. Maar kan beide natuurlijk met van alles te maken hebben. 
We wachten morgen af! 
 
Je hebt gelijk graafland...ik ga je tactiek ook toepassen. Ik schreef het al op elke dag. 
Moet het even loslaten nu merk Ik, ik ga zo met mijn oudste zoon op pad en morgen met het gezin een dagje weg. 
Symptomen schrijf ik op, handig voor de volgende maand. We gaan het zien! Thx!
Xx
 
Haha Citrus!  Expres snel gepiest :) is precies wat ik vanmorgen ook heb gedaan. Menstruatieachtige kramp is weggetrokken en nog niet ongi, maar ik trek nog geen conclusies. Morgenochtend testen denk ik. Zo fijn dat ik het hier van me af kan praten, manlief heeft geen idee hoe erg je ermee bezig bent als vrouw. Zelfs als je probeert dat niet te doen...
 
update: 
Gister, 6 dagen voor nod, had ik een licht streepje! Ik was heel erg blij natuurlijk. Ik had getest met sensitest extra vroeg (6 dagen). Vanmorgen hoopte ik een duidelijker streepje te zien, maar nee, streepje weg :( Ik weet niet wat ik moet denken. Ik ben erg teleurgesteld en bang dat het een vroege miskraam was. Maar gisteravond was ik pas laat thuis en had ik de hele avond nog water gedronken tot middernacht ongeveer, waardoor misschien wel de concentratie anders was ofzo. Maar ik wil mezelf ook geen valse hoop geven. Ik voelde me echt zwanger de afgelopen dagen, althans, rare buik en rugpijn en misselijkheid. Nu lijkt dat ineens voorbij. 
 
Haha mooi BHtje! Morgen een testje...spannend! Maar echt.. ik zit in spanning voor andere, veel te leuk om te horen of er iemand positief test :) 
Nonononi, jeetje dat is wel even een domper Ja! Was het streepje lichtroze wel? Vorige maand zag ik ook een streepje , weliswaar als je hem schuin hield in het licht, maar die was meer grijs, als een schaduw, beetje als KBtje haar test.  
Als hij wel roze was...morgen nog even testen en weinig drinken vanavond? 
 
Terug
Bovenaan