NOD augustus 2018

Was binnen afleestijd ja. Maar zooo vaag.
Ja...moet afleiding hebben idd. 
Zit nu in sportschool dus ik ga hangen! Voel me niet lekker en krampen dus wat lichte oefeningen onder het nom van afleiding. 
Fijne dag dames. Xx
 
Hier 4 dagen voor nod en hetzelfde gevoel als ik ongesteld moet worden.. Zal hier er deze maand niet inzitten ben ik bang... Maar ja dan was mijn lichaam er gewoon nog niet klaar voor zo snel na de miskraam. 
Volgende maand gaan we er weer met volle moed tegen aan! 
 
@graafland: miss kun je de huisarts bellen en je vraag voorleggen? Zij zullen toch wel precies weten hoe het zit?! Ik ben nu ook wel erg benieuwd??
 
@citrus: heb zo met je te doen, dit is echt precies wat ik de afgelopen week ook had! Hoop alleen dat het voor jou anders uitpakt!! Miss nu even de testen opzij zetten, weet zelf hoe moeilijk het is, maar toch proberen? Ik denk dat ik er gewoon teveel mee bezig ben geweest en dat het daarom zo gek is gegaan die laatste dagen voor m’n menstruatie, miss bij jou ook? 
Ik heb nu besloten om mezelf te beschermen dat ik geen aandacht mee ga besteden aan al die kleine krampjes en ga ook geen testen meer doen voor m’n nod, heb er nu ook geen meer in huis en dat ga ik ook even zo houden?
 
Klopt KB. Moest meteen aan jou denken. 
En ik zei vorige maand ook dat ik me niet ging laten gek maken, maarre...failed haha. 
Trouwens niks meer te zien, menstruatie is altijd licht streepje rood in het begin, dit was bruin met veel afscheiding, nu niks meer, gewoon wit en helder.
Verder voel ik me nog niet lekker, miss gewoon ziek aan het worden, kan ook natuurlijk en gebied rond baarmoeder is best aanwezig, zeurderig. En heb maagzuur al een week. 
Ik zal me koest houden wat betreft testen. 
Thx allemaal. Bedankt voor jullie medeleven. Xx!
 
@KB: dat neem ik me ook altijd voor, maar dan...toch laat ik me weer meeslepen! 
 
@citrus: beterschap! 
Ik heb vandaag NOD maar nog niks. Morgenochtend denk ik maar eens een testje wagen, hoop dat ik kan slapen!
 
Hey dames.
Wat spannend allemaal zeg! Citrus ik duim met je mee.
Ik heb vandaag maar ovu testen van kruidvat gehaald omdat die van CB maar bleef knipperen. Die van kruidvat was vandaag positief!!! Ik had er nog 1 liggen van CB die er dan ook maar tegenaangegooid, en je hoor daar was eindelijk die vaste smiley!!!!!!!
Dus mijn eisprong heb ik eindelijk gevonden, nu maar lekker klussen!!!
Maar nu is mijn vraag, mijn NOD was normaal 31 augustus maar dan ging ik er van uit dat mij eisprong op de 17de was. Die is nu pas morgen/overmorgen. Schuift mijn NOD dan ook op?
 
Terug
Bovenaan