NOD augustus 2018

Van harte aan de dames die positieve testen hebben!
Hier blijft het onzeker.. gisteren op dag 31 één bloeding, maar leek meer op vlies o.i.d. en daarna weer helemaal niks tm vanmorgen. Maar net toch weer wel wat bloed...
Het is mijn eerste ronde, maar die onzekerheid (misschien wel, misschien niet, oh misschien toch wel, of toch weer niet) en het wel/niet kunnen vertrouwen op je lichaam en de signalen maakt het wel erg lastig vind ik. Andere dames die daar ook zo'n last van hebben?
 
Mijn collega is zwanger en vertelde me dat ze een ovulatie test had gedaan voor de grap omdat je hier ook uit kan halen of je zwanger bent. Ik voelde me al vanaf dinsdag anders.. misselijk kokhalzen hoofdpijn.. Morgen is mijn NOD. Ik dacht ach laat ik het eens proberen.. en jahoor knalpaars.. ik schrok me rot en heb meteen een zwangerschapstest erbij gepakt.. had alleen een normale.. en jahoor... een licht streepje.. een streepje is een streepje toch ???
Het blijft natuurlijk nog super spannend omdat ik nog niet overtijd ben, maar stiekem ben ik echt heel blij ☺️☺️☺️☺️
 
Hallo dames,
Ik zou ook heel graag met jullie meeschrijven. Die tijd tussen eisprong en nod is echt slopend!
Ik heb een onregelmatige cyclus van tussen de 30 en 38 dagen. Als ik uitga van 30 dagen is maandag 27 aug nod. Ik vermoed mijn eisprong te hebben gevoeld afgelopen zaterdag. Ik merk dat ik veel witte afscheiding heb (sorry), gevoelige borsten (heb ik vaker na eisprong) en veel weeïge krampen en steekjes. Sinds gisteravond ook nog een flink verkouden geworden met enorme keelpijn. Dit had ik in januari ook toen ik zwanger bleek. Dit werd helaas een vroege miskraam.
Nou al met al weer spannend dus. Herkennen jullie dat? Dat je weerstand minder is tijdens een evt innesteling?
Liefs Lin
 
Hallo dames, 
Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test.
Een tijdje geleden had ik hier al verteld over mijn rare menstruatie, maar nu heb ik ook weer iets vreemds aan de hand. Misschien heeft iemand tips of heeft iemand het ook gehad.
We proberen al een tijdje zwanger te worden, maar helaas is het nog niet gelukt. We hadden dus besloten om te starten met ovulatietesten. 
Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad, maar de laatste maanden was mijn cyclus heel onregelmatig. Eerst altijd rond de 28 dagen, toen 1 ronde 36 dagen en de ronde erna 43 dagen. De laatste ronde was weer 28 dagen ongeveer, maar ik had wel een heel vreemd verloop van mijn menstruatie. 
Ik heb de ovulatietesten van Clear Blue met de extra indicator. Ik heb sinds drie dagen een knipperende smiley. Dus woensdag, donderdag en vrijdag. Woensdag hebben mijn vriend en ik ook geklust. 
Wat alleen heel vreemd is, is dat ik sinds gisteren een bloeding heb en ook nog een behoorlijk heftige. Ik zit dus volgens de test in mijn aankomende vruchtbare dagen, maar opeens word ik ongesteld. Ook nog eens ruim een week te vroeg. Volgende week zaterdag zou pas de 28ste dag van mijn cyclus zijn. Ik snap er dus helemaal niets meer van. Heeft iemand enig idee hoe dit kan of wat dit is? Misschien herkenbaar voor iemand?
Ohja, ik gebruik sinds het begin van deze cyclus op aanraden van een vriendin teunisbloem capsules. Kan het hier nog iets mee te maken hebben?
Alle tips zijn echt welkom. Ik ben echt enorm onzeker op dit moment. Niet alleen in verband met zwanger worden, maar ook of me niets mankeert. 
 
Zou het misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn? Een cyclus van nog geen 3 weken lijkt me inderdaad erg kort en onwaarschijnlijk. Teunisbloem ben ik niet mee bekend dus daar kan ik je niks over vertellen. Ik hoop voor jou dat het een innesteling betekend en dat de bloeding snel stopt.
 
Bedankt voor je reactie gebruiker70048
Maar als het de innesteling zou zijn, dan zou ik nu toch niet in de dagen voorafgaand aan mijn piek vruchtbare dagen zijn of wel? 
Daarnaast is het echt een hevige bloeding. Ik dacht altijd dat een innestelingsbloeding maar heel licht zou zijn. 
 
He. Snap dat je er onzeker van wordt...om gek van te worden. Toch raad ik je aan om de natuur de natuur te laten. Ook al is het een natuurlijk product, wat voor de 1 werkt hoeft niet voor een ander ook te werken, miss reageert jouw lichaam hier anders op? 
Aangezien je dit nooit hebt gehad en door 1 verandering nu wel, zou ik daar het eerste aan denken. Ik heb verder ook geen ervaring daarmee. De huisarts bellen is dan de beste optie voor je. Miss al gedaan in de tussentijd? 
Dit vond ik over eventuele bloeding in combi met die olie: 
 
"Teunisbloemolie zou ook het risico op bloedingen vergroten. Om die reden wordt afgeraden om het middel tijdens je zwangerschap te slikken. Daarom moet je de olie dus alleen innemen tot de dag van je eisprong en daarna niet meer, aangezien je vanaf dat moment mogelijk al heel pril zwanger kan zijn." 
 
Citrus ik dacht daar dus ook meteen aan. Ik had ook meteen zoiets het moet daar aan liggen, want ik heb het nooit op deze manier gehad. 
Ook nog bedankt voor het opzoeken van extra info. Ik had ook al zoiets gevonden. Alleen als ik mijn ovulatietest moet geloven, heb ik nog geen eisprong gehad. 
Ik hoop dat het snel over is. Mochten er nog mensen met advies zijn, dan hoor ik het graag. 
 
Terug
Bovenaan