NOD augustus 2018

Gebruiker 70048. Ik heb ook altijd een lahere weerstand, tussen eisprong en NOD. Ook altijd die week meer slijm in mijn keel en wat gesnotter. Dus bij mij een duidelijk ovulatiesymptoom. Nog even geduld zag ik. Spannend!
 
Inge Rijvers, ja heel herkenbaar en denk voor 95%hier ook hihi. Je staat dan ook ineens op scherp. Pfff te erg he. 
Met die bloeding heb ik inmiddels ook ervaring maar geen zwangerschapservaring. Was gewoon een voorbode bij mij en is er nu in alle hevigheid...pff 
Uiteraard ga ik duimen draaien voor de wachters nog hier!! 
 
Nee geloof niet dat ze bedoelen dat je extra bloeding krijgt bij prille zwangerschap, maar sowieso extra bloeding kan krijgen en daarom niet handig is als je miss zwanger bent. Dus ook al heb jij je eisprong nog niet gehad volgens je testen, heb je door die olie wel kans dat deze bloeding daardoor komt. 
Ik kan je natuurlijk niks verbieden, maar hoe denk je er nu over? Meteen weggedaan of wacht je af? 
 
Ik heb het vandaag in ieder geval al niet meer geslikt. Ik twijfelde eigenlijk sowieso al of ik het wel moest doen, maar het had haar echt geholpen met haar cyclus, dus dacht uiteindelijk, ach het probereren waard en ik had wat extra info gezocht. Op de meeste plaatsen stond dat het geen kwaad kon. Baat het niet, schaadt het niet stond er. 
Merk ook wel dat het meer met me doet nu. Ik ben echt geschrokken van de bloeding. Heb nu ook een beetje hoofdpijn en mijn hoofd voelt warm aan. Ik heb verder niet echt een ongesteldheidsgevoel. Heel af en toe even last van mij buik, maar niet echt. 
Ik wacht het weekend af en anders maandag toch maar naar de dokter. 
 
Ik heb geen idee.
Ik heb mijn NOD volgens de app pas op 31/8 maar mijn eisprong was pas op 21 of 21 /08 volgzns de ovu testen. Vanaf wanner kan ik dan testen? 31/08 of pas later?
 
Vanmorgen ineens een bloeding, zo uit het niets. Ik heb het nu nog steeds is niet heel erg veel. Heb ook af en toe buikkrampen. Mijn NOD is vrijdag 31-8, ik heb een cyclus van 27/28. Zal het dan innesteling zijn of een vervroegde menstruatie. Bij mijn andere 3 kids heb ik dit zo nooit gehad. Wie kent dit of heeft het ook gehad.
 
Vannie is het een beetje bloed zoals ze op internet allemaal schrijven of meer ? 
Ik heb vanaf dinsdag (5 dagen te vroeg want vandaag is pas mijn NOD) bloed verloren maar zoals ik heb gelezen heb ik te veel bloed verloren voor een innesteling maar toch was het anders dan mijn menstruatie het was wel helder rood maar zaten geen stolsels bij die ik normaal wel heb tijdens mijn menstruatie. 
 
Ha dames, ook ik wil graag weer meelezen en delen. Spannende verhalen allemaal!
Voor degenen die zwanger zijn: van harte!! Genietze!
Ik had mijn NOD gisteren, maar ben niet ongesteld geworden. Tot nu toe vanaf juni dit jaar gestopt met de pil, elke cyclus precies 27 dagen met een late eisprong. Gisteren getest, omdat ik van de week al een vreemd gevoel in mijn onderbuik had. Niet zwanger, volgens de test. Vanochtend weer getest omdat ik nog niet ongesteld ben, alleen was ik een beetje laks met het bekijken van de test, ik sliep nog half.. Toen dacht ik een - te zien, maar toen ik een uurtje later keek toen ik goed wakker was, zag ik heeeel licht ook een verticaal streepje. Ik had vannacht 2x water gedronken omdat ik erge dorst had en dat kan zorgen voor een licht streepje.. Maar het kan ook een indrooglijntje zijn geweest.. Morgen weer testen.. Het houdt me bezig.. 
 
Terug
Bovenaan