NOD augustus 2018

myrth het is wel meer dan wat je leest op internet. Ik voel me wel anders, normaal als ik mijn menstruatie krijg heb nergens laat van en al de hele dag ligte krampen onder in mijn buik.
Als het wel mijn menstruatie is, dan heb ik deze maand wel een hele korte cyclus.
Sabanox wat spannend zal voor je duimen op een positieve test 
 
 
Sabanox! Ik heb er een goed gevoel bij! Laat morgen maar die 2de streep zien. Spannend! 
Vannie, het lichaam kan gekke dingen doen en soms anders reageren, er gebeurd zoveel meer in ons lichaam dan we buiten merken, voeding, gevoelens, het weer...alles heeft invloed. Dus ineens een extreem korte cyclus kan ook. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, maar voor een innesteling zou het misschien teveel kunnen zijn. Het bloed dat soms voorkomt bij innesteling gebeurd door een gesprongen adertje, dus nihil. 
Laat het weten.! 
 
Ik ben vandaag helaas wel weer ongesteld geworden. Balen omdat we het zo graag willen, maar het was pas poging 1, dus we gaan weer positief verder naar poging 2.
 
Vanmiddag een vroege zwangerschap test gedaan en een licht streepje kan het gewoon nog niet geloven dat het weer raak is na mijn miskraam ....morgen weer testen ? maar dan met ochtend urine .... ik hoop het zooo 
 
Vannie : wel iets minder maar te veel voor een innestelingsbloeding. ik kon het dinsdag aan met 1 maandverband (wel vaker verwisseld voor de hygiëne ) woensdag was het minder maar wel allemaal helder rood/roze normaal is mijn menstruatie altijd met wat stolsels maar dat was nu niet en vanaf donderdag heb ik oud bloed te doen met een inlegkruisje. Vanaf vrijdag met vlagen misselijk maar ik ga nergens vanuit omdat ik gewoon een bloeding heb gehad en is te veel voor een innestelingsbloeding.
 
Hoi dames
Ik heb vandaag getest was helaas negatief.
Normaal 31/08 NOD dus 6 dagen voor NOD. Is misschien wat vroeg. Ook met mijn late eisprong misschien mijn NOD opgeschoven nr later. Ik weet het even niet meer.
 
Terug
Bovenaan