NOD augustus 2019

Knufje die onzekerheid is soms echt killing. Zó jammer dat we niet af en toe even aan de binnenkant kunnen kijken hoe ons lichaam er aan toe is.. ik zou misschien nog een keer testen als je je nod hebt. 
Ik dacht eergister aan een innestelingsbloeding, maar al gauw toch echt de gewone ongesteldheid. Terwijl ik al wat vage kachten begon te voelen. Ik heb me nu voorgenomen om m'n lichaam niet te vertrouwen pas tot ik een test heb gedaan, maar waarschijnlijk zal ik mezelf toch weer gek lopen maken haha. Ik hoop voor jou dat het toch raak is Knufje!

Dank jullie wel!
Bij kan het natuurlijk nog alle kanten op Nicolle B! Dat je (nog) niks voelt, zegt niks. Spannend! 
Knufje vandaag je NOD! Ben heel benieuwd! Klinkt wel veelbelovend allemaal. Haha. 
Mamaloe pff moeilijk hé! Het wachten duurt zó lang. Ga je ook eerder testen of denk je dat je kunt wachten tot je NOD.
Nansie wat balen.. Stomme ongesteldheid! jakkes! Hopelijk met goede moed naar de volgende ronde.
Verder heb weinig symptomen behalve dat ik wel wat beginnende misselijkheid en vermoeidheid begin te merken. Maar dat kan ook zijn omdat ik nu weet dat het zou kunnen ofzo, haha. Nog steeds 4 dagen voor m'n NOD dus blijft een beetje spannend.  

Hoi hoi
ik ben caroline
moeder van 2 jongens 8 en 9 
zijn nu bezig voor een derde kindje(nieuwe partner )
mijn cyclus is 28 dagen regelmatig dus
Mijn nod is 19-08
ronde 3 derde kindje 

Hallo ladies!
Spannende tijden...

Ik ben ook weer gestopt met de pil. Wij gaan, na een paar maanden goed nadenken, toch voor een 3e kindje!

Cyclus is bij mij vaak tussen de 29 en 32 dagen. Zit nu te wachten op mijn menstruatie (of hopelijk niet!).
Al wel zeurende rugpijn, dus denk dat ik gewoon ongesteld word vandaag of morgen.

En ben er nu net als bij de 2e ook echt mee bezig. 

De tekenen waren helaas vals alarm bij mij, zojuist ongesteld geworden. Volgende ronde moet ik tijdens het wachten maar wat minder hopen en denken want daardoor ga ik juist misschien dingen 'voelen' of anders voelen..
Was ronde 2 maar toch teleurgesteld.

Wat jammer  knufje? hopelijk de volgende ronde meer geluk

Hoi allemaal,

Wat vind ik dit spannend allemaal! Ik ben 12 juni gestopt met de anticonceptie pil. Toen werd ik 15 juni heel netjes ongesteld, dit kwam natuurlijk door het stoppen met de pil. Vervolgens zou ik dan rond 29 juni mijn eerste ovulatie moeten hebben. Maar mag je direct mee tellen als je eerste ronde? Of tel je pas de eerste ronde als je een keer echt ongesteld bent geweest? Ik heb toen namelijk wel een test gedaan op zaterdag 12 juli en die was negatief. Zondag 13 juli werd ik dan ook ongesteld. Netjes na een cyclus van 28 dagen dus daar was ik ook blij mee want hierdoor wist ik wel dat mijn cyclus weer op gang was. Mijn cyclus is voordat ik ooit met de pil begon altijd heel regelmatig geweest. En nu weer lijkt wel.

Nu zat mijn ovulatie rond 27 juli. En mijn NOD zal zijn op 10 augustus. Ik ben heel erg benieuwd en kan niet wachten!

Wil iemand misschien nog reageren op mijn vraag hierboven: Maar mag je direct mee tellen als je eerste ronde? Of tel je pas de eerste ronde als je een keer echt ongesteld bent geweest?

Dit is allemaal nieuw voor mij omdat het dus de 1e of 2e rondje is voor ons 1e kindje. 

Hoi allemaal,  
Wat vind ik dit spannend allemaal! Ik ben 12 juni gestopt met de anticonceptie pil. Toen werd ik 15 juni heel netjes ongesteld, dit kwam natuurlijk door het stoppen met de pil. Vervolgens zou ik dan rond 29 juni mijn eerste ovulatie moeten hebben. Maar mag je direct mee tellen als je eerste ronde? Of tel je pas de eerste ronde als je een keer echt ongesteld bent geweest? Ik heb toen namelijk wel een test gedaan op zaterdag 12 juli en die was negatief. Zondag 13 juli werd ik dan ook ongesteld. Netjes na een cyclus van 28 dagen dus daar was ik ook blij mee want hierdoor wist ik wel dat mijn cyclus weer op gang was. Mijn cyclus is voordat ik ooit met de pil begon altijd heel regelmatig geweest. En nu weer lijkt wel.  
Nu zat mijn ovulatie rond 27 juli. En mijn NOD zal zijn op 10 augustus. Ik ben heel erg benieuwd en kan niet wachten!  
Wil iemand misschien nog reageren op mijn vraag hierboven: Maar mag je direct mee tellen als je eerste ronde? Of tel je pas de eerste ronde als je een keer echt ongesteld bent geweest?  
Dit is allemaal nieuw voor mij omdat het dus de 1e of 2e rondje is voor ons 1e kindje.   

Terug
Bovenaan