NOD augustus 2020

Nog niet getest,sinds gisteren bruin slijm en menstruatiepijn , normaal begint dat altijd de zondag ervoor dus ben wat vroeg, maar ik ben bang dat testen maandag niet meer hoeft , volgens mij heb je deze symtomen niet als je zwanger bent. Niet echt meer hoopvol 

Papaya spannend hoor, laatste dagen altijd lastig om te beheersen, maar het is wat je zegt je krijgt geen zekerheid met vroeg testen, maar je wilt zo graag

Hoi meiden, vandaag is mijn NOD en vanochtend negatief getest... Ik ben nog niet ongesteld geworden. Misschien vanavond of morgen.. balen. Ik ga door naar ronde 7 voor een eerste kindje. Maandag opnieuw testen als ik dan nog niet ongesteld ben. 

Helaas , wij gaan op naar de volgende ronde, hoe houden jullie ze moed erin? 
ik blijf deze ronde nog ik dit groepje want mijn volgende nod zit als goed is op 30 augustus, 

voor jullie eerst allemaal nog veel succes 

Bodiew, he wat balen! Is je menstruatie nu echt doorgebroken? :(
Liesjex balen dat je test negatief was, maar zolang je niet ongesteld bent, is er hoop! Ik duim voor je!
Ik zit nu op 7 dpo en een hele dag al krampen, het lijkt alsof ik vroeg ongesteld word.. Maar afgelopen week ook flink last gehad van maagpijn, dus misschien is dit het restje daarvan. Deze maand een stuk minder obsessief bezig geweest met zwanger worden. Wel ovulatietesten gedaan, maar niet getemperatuurd en mijn klachten niet bijgehouden in de App. Voelt een stuk rustiger aan voor mij. Ook een soort van 'besloten' om komende maanden me te focussen op weer gezonder eten, meer bewegen en meer balans in mijn leven. Bezig zijn met zwanger raken, leverde onbewust zoveel stress op! Ik lees niet zo veel mee op het forum op dit moment, maar ik zal volgende week een update geven rond mijn NOD! ?

Ik gebruik ovulatietesten en voor mijn eigen gevoel had ik dit weekend goede kans op een positieve test. Maar door mijn drukke weekend ben ik zaterdag én zondag vergeten te testen.. doordat we zo druk waren hebben we helaas ook niet geklust.. Echt heel stom, maar nu al het gevoel hierdoor dat het deze maand toch weer niet gaat lukken en ik weer moet wachten tot volgende maand. :( Maargoed, ik ga vanaf vandaag weer testen en hopelijk vind ik mijn piek nog. 

Ik meld mij ook op het wachtbankje :)
onze 4de poging.
Mijn nod zou volgens de flo app rond de 13e zijn.
ovulatie is 29/30 geweest. (ovulatie testen, temperaturen en app)

(ik weet trouwens niet hoe ik kan reageren met mijn account naam? ik krijg steeds een raar nummermengsel als naam hier, ben wel ingelogt.

Terug
Bovenaan