NOD augustus 2020

Dat is lastig LaurenLauren. Heb je helemaal niks wat in de buurt van een piek komt? Ik heb de hele maand echt niks te zien en dan ongeveer 24 uur lang een goede streep, maar niet echt donkerder dan de controlestreep, ongeveer net zo donker. Soms geeft je rusthartslag ook een beeld, vanaf je ovulatie is je rusthartslag over het algemeen wat hoger. 

Hey meiden. Ik sluit me helaas aan. Dit wordt ronde 3 voor ons eerste kindje nadat ik in maart de 1e ronde meteen zwanger was. Dit resulteerde helaas in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en een operatie waarbij mijn linkereileider is verwijderd. 
Mijn NOD is 26 augustus. 

Vervelend Laurenlauren. Miss hebben ze hier nog wat tips qua merken ovulatietesten. Welke heb je tot nu toe gebruikt?
Ik heb nog nooit een ovulatietest gebruik, ik kijk zelf naar vruchtbaarslijm, dit ontstaat bij mij zo'n 4 a 5 dagen voor ovulatie. Ik heb ook last van ovulatiepijn maar dit duurt niet perse 1 dag dus voor ons blijft t gokken wanneer t ei was. Maar hebben iig een indicatie wanneer we t wat vaker "moeten" doen.
Weet niet of jij al gekeken hebt naar andere symptomen?
Het is bijna augustus! Laat t positieve testen regenen ?

Hee Dames,
Vanochtend ongesteld geworden dus ik sluit helaas ook weer aan..
3e poging nu voor ons 1e kindje, ik schat mijn NOD op 25 augustus. 
Gebruiker758 NOD 3 augustus
Zonnebloempjex NOD 7 augustus 
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus 
Danielleeeex NOD 15 augustus
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus
Dromertje NOD 18 augustus
MELLiee NOD 25 augustus

Hee Dames,
Vanochtend ongesteld geworden dus ik sluit helaas ook weer aan..
3e poging nu voor ons 1e kindje, ik schat mijn NOD op 25 augustus. 
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
Esthy NOD 16 augustus
MELLiee NOD 25 augustus

Meiden ik heb positief getest!
Clearblue geeft aan 1-2 weken. Ik heb 18 en 19 juli positieve ovulatietest gehad, deze liep 19 juli savonds al wel af maar nog wel positief alleen geen knaller meer. Dus 19 of 20 juli eisprong gehad. Ik heb wisselende cyclussen 27 tot 33 dagen. Wat denken jullie? Ik ben blij natuurlijk. Maar ik heb gelezen dat in deze periode een miskraam wel 50% kan zijn. Het is officeel vandaag 9/10 dpo. Vorige keer luteale fase gehad van 11 dagen. Voor de zekerheid tussendoor nog testen? En wanneer dan? En wanneer verloskundige bellen? ?

Hoi, ik kom me ook aanmelden.
Wez bezig voor ons 2e kindje, ben 27 mei gecurrateerd na zwangerschap van 12 weken. En net vorige week eindelijk mijn menstruatie na 8 weken. Vind het allemaal heel spannend nu. Verwacht mijn menstruatie tussen 20 en 23 augustus. 

Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 12 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
Esthy NOD 16 augustus