NOD augustus 2020

Ik heb even mijn NOD aangepast, mijn ei deed er wat langer over deze maand. Komende tijd gelukkig voldoende afleiding; we gaan een paar dagen weg/op vakantie.

Anjah wat verdrietig voor jullie?
gebruiker758 gefeliciteerd, heel erg spannend! Zou over 2 of 3 dagen nog eens testen. Persoonlijk zou ik de verloskundige vanaf de 5e week eens bellen om je aan te melden. Hier in de praktijk krijg je ook een vroege echo. 

Hi dames, ik ben vanochtend naar de huisarts geweest ivm lange menstruaties en 3 dagen na ovulatie ongesteld. Hij zei dat dat een keer kan voorkomen, maar dat ik nu 3 maanden mijn cyclus moet bijhouden en dan terug moet komen. Als ik dan elke keer 3 dagen na mijn ovulatie ongesteld wordt, krijg ik een hormoonbehandeling. Wel ga ik volgende week een uitstrijkje laten maken om het een en ander weg te strepen. 
De lange menstruaties kunnen ze niks aan doen, ik ben een aantal jaar geleden al bij de gynacoloog geweest voor onderzoek en het zag er toen allemaal goed uit. Dus ze denken dat ze nu niks anders gaan vinden.  
Waar ik me nog het meest rot over voel, is hoe mijn vriend reageert. Het is allemaal best spannend en ik word er allemaal erg onzeker van. Ik heb net bij thuiskomst meteen het verhaal van de huisarts aan hem verteld, het enige wat mijn vriend zegt is dat hij er allemaal geen vertrouwen in heeft. Hij hoopte dat er nu al direct iets gedaan zou worden. Ik natuurlijk ook, alsof ik niet teleurgesteld ben. En ik ben degene die telkens naar de gyna moet, het uitstrijkje moet laten maken, die gesprekken moet voeren met de ha enz... En hij zegt dat hij er allemaal toch geen vertrouwen in heeft. Waar doe ik het dan allemaal voor? ik heb hem verteld dat ik me niet gesteund voel, maar hij vind dat onzin. En nu heb ik het allemaal gedaan. Ik weet het nu even niet meer. 

Hi Danielleeeex,
Ah wat naar :(, hoe is het nu?. Ergens is het heel lief dat je vriend zó hoopt op een kindje, maar meteen de handdoek in de ring gooien is uiteraard niet wat jij nodig hebt op dit moment. Waar heeft hij precies geen vertrouwen in? Misschien kan je hem een keer meenemen naar een doktersafspraak, dan kan hij de vragen die hij (misschien) heeft ook stellen? 
Ik hoop voor je dat jullie er nog een keer rustig over kunnen praten (misschien een relaxte setting creëren)? 
Dikke knuffel vanuit mij in elk geval

Ik meld me ook graag! 
Ronde 1, verwacht mijn menstruatie rond 13-16 augustus, helaas redelijk onregelmatig dus afwachten..!

Laurenlauren bij werken alleen de ovulatie testen van CB , zijn wel wat duurder maar nu vind ik wel m’n ovulatie 

nog 4 dagen maandag is mijn NOD, zit heel erg in twijfel of ik morgen een. Vroege test zou doen, maar als zoon vroege test negatief is , is het dan sowieso verkeken?  Voel nog helemaal niks aan symtomen dus ben wel beetje bang dat niet lukt,  19 juli had ik positieve ovulatie test. 

Hey Bodiew had je nog een test gedaan? Ik ben niet zo voor vroeg testen. Als het negatief is is het nog niet verkeken, kan nog wel wat dagen duren voor het positief uitslaat, en als het positief is zit je ook nog niet echt met duidelijkheid want de kans is een stuk kleiner dat het blijft dan na je nod. Maargoed, makkelijker gezegd dan gedaan, heb vorige keer ook een dag te vroeg getest. Probeer nu vol te houden tot zaterdag :p

Terug
Bovenaan