NOD augustus 2020

Hi meiden.

Spannende maand voor ons allen :-D 
Vandaag positieve ovulatie test in handen gehad van CB.
Dus dat word klussen :)
Hoop zo dat het deze maand gaat lukken nu ruim 1 jaar bezig voor ons eerste kindje. Maar ook de eerste maand dat ik ovulatie testen gebruik.
Ging altijd uit van de app die ik gebruikte maar deze blijkt niet helemaal te kloppen ben ik vorige maand achter gekomen. Hebben meer meiden hier last van gehad, van een app die niet klopt? 

Hey Dromertje! 

Wat spannend. Hoop voor je dat het deze maand raak is. Hoeveel dagen zat de app ervan af? Ik gebruik zelf ook een app. Welke gebruik jij? 
Mijn NOD is vrijdag of zaterdag. Eerste kindje, eerste ronde. Heel spannend. 

Hi gebruiker.
Dank je wel!
wat spannend zeg! Hoop voor je dat het snel raak is :) dan zou je van de week al kunnen testen, of ga je dat niet doen?

2 dagen ongeveer zat de app ernaast bij mij. Ik gebruik WomanLog. 

Hey Dromertje,
Ah oke, ja de app maakt natuurlijk ook maar een schatting van wat het meest gangbare is toch? Ongeveer 14 dagen na je ongesteldheid als ik het goed heb. Dus de app kan er wat naast zitten lijkt me. Ben nog een beetje een leek op dit gebied, haha.
Ja ik heb vanochtend al een test gedaan. Lekker vroeg. Mijn vriend en ik dachten allebei een heeeel licht streepje te zien. Maar vond het nog te onduidelijk om echt te denken dat het zo is. Morgen maar weer testen, haha.

Klopt meestal 14 dagen na 1ste dag van laatste menstruatie.

oooo wat spannend zeg! Als je mupload gebruik kan je die foto uploaden, link kopiëren en kan je de foto hier uploaden ☺️ 

Hoop voor je dat het raak is. Is je gegund na een jaar proberen. :) 
Ik ga morgenochtend weer een test doen en als ik daar iets op zie zal ik 'm uploaden, haha. Misschien was die test van vanochtend ook niets dus wil me er niet te veel aan vasthouden. 

Terug
Bovenaan