NOD augustus 2020

Hoi allemaal!
ik mag mij ook aanmelden bij dit onderwerp. Gisteren ongesteld geworden, 3 dagen later dan verwacht. Benieuwd hoe het deze maand gaat. Normaal cyclussen rond de 27/28 dagen. Mijn nod is 30/31 augustus, dus mag hier nog net aanschuiven. Praat graag met jullie mee! Begin deze maand voor het eerst met ovulatie testen, de roze vd clear blue en sensi, kijken wat het beste werkt. begin vanaf vrijdag met testen! 

[quote quote=10345473]Ok, dat ging niet helemaal goed. Hahaha. https://www.mupload.nl/img/95yb12xgc8dzf.jpeg eens kijken of het zo wel lukt..[/quote]
Dat is een mooie streep voor je NOD zeg, gefeliciteerd! 

[quote quote=10345583]Hoi allemaal! ik mag mij ook aanmelden bij dit onderwerp. Gisteren ongesteld geworden, 3 dagen later dan verwacht. Benieuwd hoe het deze maand gaat. Normaal cyclussen rond de 27/28 dagen. Mijn nod is 30/31 augustus, dus mag hier nog net aanschuiven. Praat graag met jullie mee! Begin deze maand voor het eerst met ovulatie testen, de roze vd clear blue en sensi, kijken wat het beste werkt. begin vanaf vrijdag met testen![/quote]
Balen dat je ongesteld bent geworden, maar welkom hier! Ik hoor goede dingen over de testen van CB :). Sensitest werkte bij mij niet goed, ik kreeg daar geen piek mee gevonden. Ik heb wel hele goede ervaringen met die van de Action (lekker goedkoop en geven bij mij een hele duidelijke piek).
Ik zit vandaag op 9 DPO, ik heb 2 dagen zoveel krampen gehad dat het leek alsof ik ongesteld moest worden, maar vandaag ben ik klachten vrij. Ik heb zelfs geen PMS klachten! Ik verwacht dat ik zaterdag ongesteld word, dus dat ik me nu oké voel is heel vreemd haha. Stiekem hoop ik dat het eindelijk gelukt is, maar dat heb ik vaker gedacht in de afgelopen maanden ?. We gaan het zien. Ik probeer zondag pas te gaan testen als ik nog niet ongesteld ben, eens kijken of ik dat volhoud! 

Gebruiker..4042 dat is al een mooie streep, Miss zit je toch iets minder ver voor je NOD dan je denkt ? ik duim voor je dat is goed blijft zitten.
Spannend Happy yellow, Miss is dit jou ronde! Hoor/lees wel vaker dat je je dan anders voelt. 
Ik moet nog 6 dagen wachten, zit op dag 7, gemiddelde van m'n cyclus.. ik heb niet echt klachten. De PMS achtige klachten lijken wel af te nemen, elke maand minder last, HEERLIJK hahaha, nu kan ik me ook veel beter ontspannen, denk dat t hand in hand gaat, hoe meer gedachtes spanning hoe meer "klachten" ik ontwikkel, voel. Wel soms beetje kramp of n steekje links of rechts met momenten gevoelige borsten, daar kan ik niet van op aan ik lijk de gehele maand wel gevoelige borsten te hebben zelfs na de menstruatie ?‍♀️ Ook betreft anders voelen kan ik t niet inschatten 3e maand zonder pil en elke maand voel ik me anders dan de maand ervoor ?

Spannend happy yellow!! Mama Dtje, ik ken dat! Nu ook 4 maanden van de pil Af en lijk elke keer wel wat Anders te voelen. Spannend! 

Mama Dtje, dank je wel. Ik hoop ook dat ronde 14 eindelijk geluk gaat opleveren! De eerste maanden na mijn pil, voelde ik me ook steeds zo anders, klachten leken elke maand te veranderen, verminderen of verergeren. Super vervelend vond ik dat ?. Misschien is je lijf nog aan het ontpillen. Ik had pas na 5 maanden een positieve ovulatietest in handen, wel had ik steeds op een andere dag in mijn cyclus mijn menstruatie. Ik duim voor je dat je over 6 dagen 2 mooie streepjes ziet verschijnen :).

Wauw gefeliciteerd Gebruiker! Dat is zeker een mooie streep. Ik duim voor je mee dat alles goed blijft gaan. Hoeveelste ronde was het voor jou?
@Estherrrr welkom! Hopelijk deze ronde een mooie ronde voor jou! Ben benieuwd naar je ervaringen met de ovulatietesten. Ik gebruik nu ook de goedkope van de action en overweeg toch volgende maand (hopelijk niet natuurlijk) de cb testen te gebruiken.
@Happy Yellow ohhh spannende week voor jou! Hopelijk zijn de krampen de eerste tekenen van zwangerschap. Altijd zo spannend die wachtweken. Het lijkt ook wel of het iedere keer nóg langer duurt... ik zit nu zelf op 4 DPO, dus ik moet nog even wachten haha. Hou ons op de hoogte ?? En succes met "niet testen" tot zondag haha
@Mama Dtje voor jou ook een spannende week dus. Ik merk ook heel erg hoe meer ontspannen ik ben minder klachten heb. Soms ga je ook zo focussen op alles ? hopelijk voor jou ook een positieve test over 6 dagen!

Terug
Bovenaan