[quote quote=10345583]Hoi allemaal! ik mag mij ook aanmelden bij dit onderwerp. Gisteren ongesteld geworden, 3 dagen later dan verwacht. Benieuwd hoe het deze maand gaat. Normaal cyclussen rond de 27/28 dagen. Mijn nod is 30/31 augustus, dus mag hier nog net aanschuiven. Praat graag met jullie mee! Begin deze maand voor het eerst met ovulatie testen, de roze vd clear blue en sensi, kijken wat het beste werkt. begin vanaf vrijdag met testen![/quote]
Balen dat je ongesteld bent geworden, maar welkom hier! Ik hoor goede dingen over de testen van CB 🙂. Sensitest werkte bij mij niet goed, ik kreeg daar geen piek mee gevonden. Ik heb wel hele goede ervaringen met die van de Action (lekker goedkoop en geven bij mij een hele duidelijke piek).
Ik zit vandaag op 9 DPO, ik heb 2 dagen zoveel krampen gehad dat het leek alsof ik ongesteld moest worden, maar vandaag ben ik klachten vrij. Ik heb zelfs geen PMS klachten! Ik verwacht dat ik zaterdag ongesteld word, dus dat ik me nu oké voel is heel vreemd haha. Stiekem hoop ik dat het eindelijk gelukt is, maar dat heb ik vaker gedacht in de afgelopen maanden ?. We gaan het zien. Ik probeer zondag pas te gaan testen als ik nog niet ongesteld ben, eens kijken of ik dat volhoud!