NOD augustus 2020

Welkom sillass en Juliaa! Spannend die laatste dagen!
LauraR, ik herken dat zenuwachtige gevoel zo goed! Bij mij kwam de obsessie vooral na de 5e maand, omdat ik toen het idee had dat ik zwanger was, een langere cyclus had dan eerder. Toen ook begonnen met de ovulatietesten en even later ook temperaturen. Sinds deze ronde was mijn obsessie er vanaf, dacht ik.. Ik zit nu op dag 24, 11 dagen na de eisprong en ik moet me echt inhouden om niet te gaan testen!
Mijn NOD is zaterdag en ik wil eigenlijk pas zondag een test doen als ik niet ongesteld ben geworden. Tot gisteren heb ik totaal geen klachten gehad, terwijl ik normaal 8 dagen extreme PMS heb, zowel lichamelijk als psychisch ben ik niet in orde dan haha. Sinds maandag heb ik wel wat last van maagzuur, sinds gisteren is daar geen honger en extreme vermoeidheid bijgekomen. Ik hoef maar iets klein te eten, of mijn maag blokkeert. Ik heb normaal echt geen moeite met eten in de dagen voor mijn menstruatie. Mijn hoofd voelt lekker chill en rustig en mijn gedrag is ook nog best lief voor mijn omgeving.
Ook nu krijg ik het idee dat het wel eens gelukt kan zijn, maar dit heb ik al 4 keer eerder gedacht en toen werd ik ook gewoon ongesteld ?. Zo probeer ik er niet obsessief mee bezig te zijn, maar het begint nu toch wel weer te kriebelen en zit ik elke avond op het forum ?. Ik ben heel benieuwd naar dit weekend!

Happy Yellow, wauw zaterdag al, wat spannend! Dan begrijp ik dat het moeilijk is om je in te houden niet te testen ;) Ik duim voor je.. de extreme vermoeidheid delen we alvast, haha

Ik denk dat er velen onrustig richting het weekend en de dagen daarop gaan. Ik dacht dat er velen hun NOD hebben rond deze periode. 
Ik heb 26/7 een positieve ovulatietesten gehad en ga er dus vanuit dat ik nu op 11  DPO ben. Vorige keer was m’n LF 13 dagen (was de eerste keer met temperatuur en nu eerste keer met temp en testen). Daarvanuitgaande is mijn NOD komende zondag.
De vorige cyclussen had ik telkens een week voor NOD al bruine afscheiding, nu nog niets gezien. Enkel een Heel klein beetje licht bruinig drupje vandaag. Verder heb ik af en toe wat steken in m’n rechter lies sinds gisteren. En heb ik af en toe wat last van m’n borsten. 
Nu is het ronde 6 en hopelijk is dit de goede.
Succes aan iedereen met wachten en testen de komende dagen!

Spannend LauraR, Happy yellow en ine LautjeF, Juliaa, Sorry als ik iemand vergeet die ook komende dagen NOD heeft, ik kan maar een paar berichten scrollen. 
NOD 10 aug. 
Hier nog 4d wachten. Ik weet niet wanneer ik zou willen testen daar heb ik nog niet overna gedacht.. onze vakantie begint op dag van NOD, gelukkig! ik vind t vreselijk wanneer t niet is gelukt en dan ongesteld te worden op werk, die eerste uren loopt t best hard en heb ik vaak krampen, blij dat t nu een keer in t weekend/vakantie valt. Tot nu toe ben ik er ook nog niet verdrietig door geweest, als t niet is gelukt, jullie? 

Succes dames, vanaf nu kijk ik ff dagelijks hier hoe t ervoor staat ?

Gebruiker758 NOD 3 augustus
Zonnebloempjex NOD 7 augustus 
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus 
Danielleeeex NOD 15 augustus
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus
Dromertje NOD 18 augustus
MELLiee NOD 25 augustus

Vul maar aan als je er nog niet bij staat. Kopieer en plak en zet jezelf ertussen. 

[quote quote=10346043]Spannend LauraR, Happy yellow en ine LautjeF, Juliaa, Sorry als ik iemand vergeet die ook komende dagen NOD heeft, ik kan maar een paar berichten scrollen. NOD 10 aug. Hier nog 4d wachten. Ik weet niet wanneer ik zou willen testen daar heb ik nog niet overna gedacht.. onze vakantie begint op dag van NOD, gelukkig! ik vind t vreselijk wanneer t niet is gelukt en dan ongesteld te worden op werk, die eerste uren loopt t best hard en heb ik vaak krampen, blij dat t nu een keer in t weekend/vakantie valt. Tot nu toe ben ik er ook nog niet verdrietig door geweest, als t niet is gelukt, jullie? Succes dames, vanaf nu kijk ik ff dagelijks hier hoe t ervoor staat ?[/quote]
4 dagen, dat schiet ook al op! Fijn dat je bijna vakantie hebt, lekker ontspannen!
Ik ben 2 keer echt verdrietig geweest toen ik ongesteld werd: vorige maand en in januari. Beide maanden ervan overtuigd dat het gelukt was. In januari kwam ook nog het bericht dat goede vrienden (ongepland en in eerste instantie ongewenst) zwanger waren, precies op mijn eerste menstruatiedag. Toen heb ik wel even heel hard gehuild nadat ze weg waren! Vorige maand was de 13e ronde in onze poging voor een eerste kindje. Temperatuur bleef toen hoog en steeg zelfs nog een tweede keer rond 10 dpo. 3 dagen later kreeg ik een bloeding. Ook toen zat ik er doorheen en heb ik besloten om de controle grotendeels los te laten: alleen een ovulatietest gedaan om te weten wanneer mijn NOD zou zijn en verder helemaal niks. Ik voel me nu veel beter dan eerder en ik denk nu: zaterdag word ik ongesteld en anders doe ik zondag wel een test. Al kriebelt het toch wel heel erg met de klachten die ik begin te krijgen, ook nu weer het idee dat 't gelukt is, maar ik vertrouw m'n brein hierin niet meer ?

Terug
Bovenaan