NOD augustus 2020

Hi allen,
Leuk te zien dat jullie allemaal in hetzelfde schuitje zitten.
Wij gaan ook voor ons 1e kindje, al is dit de eerste ronde na stoppen pil.
Ontrekkingsbloeding gehad vanaf 14 juli. Naar schatting (geen ovu test e.d.) ovulatie rond 28 juli. NOD zou dus rond 11 augustus liggen. Ik heb nog geen idee of mijn cyclus zo klopt, maar we merken het snel genoeg. 
Wel rond ovulatie wat krampen gehad, en daarna een enorm opgezette buik. Wellicht heeft dit ook nog met ontpillen te maken.. 
Fingers crossed voor jullie!
Liefs Lautje

[quote quote=10345686]Wauw gefeliciteerd Gebruiker! Dat is zeker een mooie streep. Ik duim voor je mee dat alles goed blijft gaan. Hoeveelste ronde was het voor jou?[/quote]
Ja het was wel een hele gevoelige test. Maar de action testen lopen nu ook mooi op. Nu zaterdag afwachten, heel spannend. Dit was de eerste ronde voor mijn eerste kindje. Gaat allemaal heel snel. Had ik nooit verwacht. 

[quote quote=10345638]Gebruiker..4042 dat is al een mooie streep, Miss zit je toch iets minder ver voor je NOD dan je denkt ? ik duim voor je dat is goed blijft zitten.[/quote]
Zou kunnen. Maar denk het zelf niet, haha. De test die ik had gebruikt was heeel gevoelig. De action testen lopen nu ook mooi op die maandag al had gebruikt. Ik voelde nml mijn eisprong. En ik heb een super regelmatige cyclus van 30 dagen. Maaar wie weet. Zou fijn zijn als ik al bijna uit de eerste gevarenzone ben, haha.
hoe gaat het jou? :) 

Oh dames, gister en eergister geen ovulatietest gedaan omdat ze op waren. Vandaag kwam er een nieuwe set binnen dus gelijk getest.. De teststreep is erg donker, tegen het positieve aan. Ik weet dus niet of mijn ovulatie nu/net geweest is of dat de test nog echt positief gaat worden. Kijken hoe het morgen is, afwachten dus... (vanavond voor de zekerheid maar klussen :) :))

goedemorgen allemaal
ben al een tijdje even niet actief geweest ivb met een vroege miskraam en daarna ook nog eens druk geweest voor een andere woning 
zondag is mn nod ben er niet zo bezig mee geweest en had dus al weinig vertrouwen dat t ging lukken deze maand normaal gesproken heb ik heel veel last van me borsten voor nod en heel veel puisten en krampen in mn buik nu totaal niet dus meschien een goed teken 
voor de mensen die al een posetieve test hebben gehad gefeliciteerd en mogen der nog velen volgen 

Ik kon dit topic niet vinden? had er eentje aangemaakt bij zwanger worden, maar wil graag aansluiten.
Heb in juni een MA gehad en daarna een menstruatie. Dus dit is ronde 1 weer dat we het proberen voor een tweede kindje.
Probeerde er niet mee bezig te zijn en dat lukte aardig, maar toen kreeg ik op dag 17 ineens roze verlies en daarna nog 2 dagen kleine beetjes bruinige afscheiding vermengd met bloed leek het.
Nu wachten op mn NOD. Hou die even ruim op 12 aug. 
Gefeliciteerd gebruiker! De eerste dacht ik? 

Ik inmiddels steeds zenuwachtiger... Het is ook pas mijn eerste ronde, misschien word ik met het verstrijken van de maanden ook minder obsessief? (hopelijk ;) )
Bij mij vandaag dag 22.. Ik weet niet precies wanneer ik mijn ovulatie heb gehad, maar ik gok rond dag 16.  Dat zou dus maar 6 dagen geleden zijn, en toch voel ik zeer lichte golven van misselijkheid zeker sinds gisteren.. Vandaag ook af en toe een lichte steek aan de rechterkant van mijn onderbuik. Sinds eergisteren ineens enorm vermoeid waar ik maar niet overheen kom. Ik heb vorige nacht gedroomd dat ik zwanger was. 's Nachts ineens wakker om naar de wc te gaan. Mijn borsten ben ik na de ovulatie blijven voelen, dat komt me wel vaker voor dus dat kan ik niet als symptoom zien, maar wel wat extremer dan normaal. Maar die misselijkheid en die steek zet me wel aan het denken..! Iemand ervaring hiermee zo vroeg na de ovulatie? 
Ik weet wel dat het wishful thinking zal zijn, maar toch... ;) 

Terug
Bovenaan