NOD augustus 2020

Welkom Beginnendedroom! Ik heb je in het lijstje toegevoegd:
Gebruiker758 NOD 3 augustus
Zonnebloempjex NOD 7 augustus ustus
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Beginnendedroom NOD 11 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus
Danielleeeex NOD 15 augustus
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus
Dromertje NOD 18 augustus
MELLiee NOD 25 augustus

Ik had een hele duidelijke positieve test vanmorgen! Ik geloof het nog niet echt, maar ben wel blij. Ik hoop dat jullie allemaal deze maand ook een positieve test in handen hebben! Ik ga voor jullie duimen :D succes met de wachtdagen. 

Papaya 7 augustus

Lolaa NOD 12 augustus

Esthy NOD 16 augustus

Dromertje NOD 18 augustus

MELLiee NOD 25 augustus
Carly NOD 26 augustus 

Ik stond ook nog niet in het rijtje zag ik. Vanaf zondag (cyclusdag 12) ga ik weer starten met ovulatietesten. Afgelopen 2 weken heb ik het echt even los kunnen laten, heerlijk. Hopelijk lukt het me om dat een beetje vast te houden komende weken richting NOD. Ik heb mezelf voorgenomen pas max. 1 of 2 dagen voor NOD te testen. Afgelopen cyclus heb ik mezelf helemaal gek getest en werd er geen leuker mens van. 

Papaya gefeliciteerd!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn? laat het even op je inwerken en er dan lekker van genieten!
Beginnendedroom ik heb me niet kunnen inhouden met testen toen ik vanmorgen misselijk wakker werd, maar de test was wit. Ik heb wel een gewone gebruikt, want de vroege waren op. Ik ben heel benieuwd of ik morgen ongesteld word!
Carly fijn om het even los te laten hé, dat geeft zo veel rust! Zo herkenbaar om voor je NOD te willen testen, deze ronde heb ik het vol kunnen houden tot vandaag, 1 dag voor NOD ? en alsnog een witte test die ik niet geloof. Mindf.ck haha, had beter gewoon niet kunnen testen vandaag ?

Spannend Happy Yellow! Ik testte in maart ook 1 dag voor NOD negatief met een normale test, dus alles kan nog. ;) Al wil ik je natuurlijk geen valse hoop geven. Maar daar hebben we meestal geen anderen voor nodig haha. 

Oh spannend Happy Yellow! En Papaya gefeliciteerd zeg, wat een super fijn nieuws!

Ik pas de lijst weer even aan, bij mij is de hele cyclus ietsje later deze maand. Mocht het voor ons deze maand niet raak zijn slaan we een maand over, zodat ik met een orthomoleculair therapeut aan de slag kan om mijn lichaam even back on track te krijgen. Van de ene kant vind ik dat heel lastig (mijn eierstokken rammelen de hele dag door), maar aan de andere kant is een gezond(er) lijf natuurlijk wel belangrijk.
Papaya 7 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
Esthy NOD 16 augustus