NOD augustus 2020

@belgogermano
welke ovulatie testen gebruik jij? Hopelijk wordt je weer snel zwanger het is je gegunt. Silkte je hiervoor anticonceptie of niet? 

Hier weer een paar spannende dagen. Na de bevalling (+ bv periode) altijd een cyclus van 23 tot 25 dagen. Vorige maand ineens 28 dagen, had toen stiekem al goede hoop, maar helaas. Weet daardoor niet echt wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Morgen is dag 27. Gelukkig druk met verbouwen dus genoeg afleiding!

Jeetje deze hitte jongens. Gister een positieve ovulatietest in handen. Zondag hebben we seks gehad, gisteravond ging gewoon echt niet door de hitte. Nu net wel gelukt, test loopt wel al weer af. Hopelijk zijn we nog op tijd. Morgen nog een keer en dan geloof ik het wel. En anders wachten we weer maar een maandje. Deze hitte is niet te doen joh haha.

@Carly Haha daar had ik ook last van! Veel te warm. Had maandag en dinsdag een positieve ovulatietest. 
En nu maar weer afwachten... 

Haha ja ik ben niet vies van een beetje zweet maar dit voelde gewoon niet gezond. Nu het eeuwige wachten inderdaad... Ik ga een poging doen het iets meer los te laten dan vorige maand. Iemand tips? ;-)

Ik gebruik de ovulatietests van clearblue. Neit zo goedkoop, maar wel handig in gebruik. Gewoon aflezen. Nu nog een werkte wachten tot een vroege test kan. 
Tot maart heb ik de pil genomen, jaren lang. Dacht dat mijn lichaam daarom wel zou moeten ontpillen maar blijkbaar niet dus. 

@BabyVH volgens mij moet bij die ovulatietesten het teststreepje minimaal net zo donker zijn als het controlestreepje wil hij positief zijn.
@Carly, zo herkenbaar! Moet er eigenlijk nu ook niet aan denken!

Ik was er deze ronde even helemaal klaar mee. 26 t/m 29 juli ongesteld geweest na weer een LF van 7/8 dagen. Vervolgens van 3 augustus t/m 6 augustus weer iedere dag licht bloedverlies met afvegen. Wilde het deze ronde op zijn beloop laten gaan, maar net na 2 koppen thee toch maar een digitale ovulatietest gedaan uit het niets omdat ik me "anders" voel, en opeens een smiley. Mijn cyclus is erg regelmatig met op dag 24 ovulatie, nu dus opeens op dag 18 een positieve test midden op de dag na veel thee. 

Ben dus weer helemaal lost en soort van spijt van de test aangezien ik het nu weer niet los kan laten en er vanavond dus maar weer geforceerd voor ga en weer een week in spanning en op alle "symptomen" letten. 

Terug
Bovenaan