NOD augustus 2020

Ohh Esthy gefeliciteerd, hoop van harte dat t zo blijft!
Balen Ine. 
Ik ben vanonchtend ook ongesteld geworden. Direct met t opstaan gelukkig anders had ik vanmiddag een test gedaan ?
Gelukkig netjes 26 dagen? daar ben ik blij om. Nu 25,26,26, op naar de 4e ronde. Hopelijk hoeven jullie niet door naar NOD sept. 

Gefeliciteerd aan degenen met positieve testen, ik hoop dat het allemaal goed zal gaan. 
Maar verdrietig voor degenen die ongesteld zijn geworden.. Hopelijk komt het binnenkort goed, hoogstwaarschijnlijk zal het slechts een verschil van één/enkele maanden zijn! :) 
Ik zit nu op dag 26 en verwacht komend weekend mijn menstruatie, maar ik ben niet erg regelmatig dus het wordt al spannend vanaf morgen/overmorgen. Qua klachten denk dat ik rond dag 16/17 mijn ovulatie had maar ik heb geen ovulatietesten gedaan dus ik weet het eigenlijk niet. Mocht ik niet ongesteld worden dan wil ik pas testen als ik op dag 32 zit, omdat ik dan zeker weet dat het bij een negatieve test niet toch nog positief zou kunnen worden.. 
Ik zit dus ongeveer op 10 dpo en mijn misselijkheid is weer lichtjes teruggekomen vanochtend na een paar dagen weg te zijn geweest..

Hier toevallig dames die bepaalde symptomen hebben per Dpo? Dit zijn de mijne tot nu toe:
Dpo 1: niks
Dpo 2: niks
Dpo 3/4: licht roze bloedverlies
Dpo 5: niks
Dpo 6: gevoelige tepels 
Dpo 7: gevoelige tepels 

Dag 3/4 had ik echt een opgeblazen gevoel en of mijn onderbuik op klappen stond zo bol. Zo raar. Kan geen innesteling zijn volgens mij.

Verwacht mijn menstruatie met een dag of 8. (Hoop het niet natuurlijk) 

Dromertje ik had dag 17 tm 19 ook lichtroze bloed verlies. Niet veel het was vooral doorzichtig afscheiding met roze erdoorheen en op het einde bruin. Was zo benieuwd wat het betekende. Maar zit nu op dag 28 heb nog geen menstruatie en Kruidvat 2v5 was negatief vanmorgen. 
Zo vreemd normaal is mn cyclus tussen de 25 en 28 dagen dus denk wel dat het doorbreekt vandaag.
Verder heb ik qua klachten: menstruatie achtige buikpijn al een week ofzo met af en toe steekjes links en rechtsonder. Gevoelige borsten. En ik ben zo moe. 

Spannend CherryBlossom! Wij lopen aardig gelijk op zie ik. Mijn eisprong is een dezer dagen en NOD rond 26 augustus. 

@Juliaa even afwachten misschien is het aanmaken van je hcg wat later dat kan ook natuurlijk. Hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid heb :) 

@Cherryblossom spannend zeg, :-D

Terug
Bovenaan