NOD augustus 2020

@Carly inderdaad, dat wordt spannend voor ons! ?

@Dromertje ja ik verwacht niks, maar blijft toch een spannend moment want ergens in je achterhoofd zit toch zo'n stemmetje.... ?

Leuk om mee te lezen! Wij verlangen naar een tweede kindje. In juni een miskraam gehad dus extra spannend of een volgende keer goed gaat. NOD is op 24-8 (verjaardag van de eerste). Ik heb geen gebruik gemaakt van ovulatie testen , als het deze ronde niet lukt ga ik daar maat iets meer in verdiepen

@Mamaroosd wat heftig zeg een miskraam, hier helaas ook in mei een miskraam gehad en vorig jaar augustus. Deze maand voor het eerst ovulatie testen gedaan. Ga duimen voor je, worden spannende dagen :)

@Mamaroosd oh wat heftig een miskraam :(. Ik duim met je mee voor deze ronde! Je loopt dan gelijk op met Carly en mijzelf! Hoeveel rondes ben je nu bezig als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen? 

Hoihoi, ik lees nu net deze topic. En ik wil mij graag aansluiten. Ik vind het allemaal heel spannend.  Ik ben nu bezig met mij 3e cyclus na het stoppen van de pil. Ik heb op 26 juni mijn laatste pil ingenomen. Mijn vorige cyclus was 30 dagen. Daar ben ik nu ook van uit. Ik ben deze cyclus optijd begonnen met ovulatie testen. (Dit is de eerste keer dat ik ben begonnen met ovulatie testen. Al op cyclus dag 7 ben ik begonnen. Ik zit nu op dag 13. De afgelopen dagen is het streepje dezelfde kleur maar wel donkder geworden dan de andere strips. Volgens mijn app zou ik zaterdag mij eisprong hebben dus ik ga nog even door testen tot dat ik mijn eisprong heb gevonden.
hier foto van de testen alvast;

https://www.mupload.nl/img/0u3e1o0ciax.jpeg

Ik ben zo benieuwd. Ik maak het nu al wel regelmatig gezellig met mijn vriend. Benieuwd of ik mijn eisprong gevonden krijg. hier nog meer mensen met deze ervaring? Dat je al paar dagen dezelfde kleur streepje hebt oo je ovulatie testen? Of ook pas gestopt met de pil? Ik hoop dat het deze maand al raak mag zijn. we gaan het zien. Ik verwacht mijn NOD op 29 aug als ik uit ga van cyclus van 30 dagen. 

@dromertje! Heftig zeg 2x een miskraam! Duim voor je dat het deze keer mag lukken en goed mag gaan.
@CherryBlossem ik moest even zoeken maar in Januari gestopt met de pil en was toen de 2eof 3e ronde zwanger wat een miskraam was en nu na de miskraam 1x ongesteld geweest dus dan nu 4e/5e ronde zoiets ?. 

@Mamaroosd hopelijk de laatste deze keer! Ik heb ook met mijn vriend overlegd dat we na ongeveer 5/6 wel wat 'beter' gaan proberen en bijv. met testen aan de gang gaan. Voor nu willen we eerst wel zien (maar als je dat zegt dan zit het in je hoofd en gaat er moeilijk uit hè ?) 

@babyvh ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten en al lang geleden met de pil gestopt (en overgestapt naar spiraal) dus helaas kan ik je niet helpen

Ik wil me graag ook aansluiten. Na een mk 8 weken geleden heb ik gisteren voor het eerst weer een eisprong gehad. Aftellen naar 24 augustus dus.
We zijn in maart eraan begonnen en ik was in de 2e ronde al zwanger. Hopelijk lukt het nu ook snel. 
Het zou het eerste kindje met mijn huidige partner zijn. Uit een vorige relatie heb ik 3 schatten.
@babyvh, ik gebruik ook ovulatietest, maar deze geven met een smiley aan dat mij eisprong er binnen de 24-48 uur aankomt. Met streepjes heb ik geen ervaring. 

Terug
Bovenaan