NOD augustus 2020

x-Marina lastig he om die testdrang in bedwang te houden?! Ik wil het ook proberen wat meer los te laten maar geen idee hoe. Vorige maand was ik echt geobsedeerd, zelfs tot ruzie aan toe met mijn vriend omdat ik zo in mijn eigen wereld leefde. Vorige keer ging ik ook echt op dpo9 al testen. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik dpo 12 op zijn vroegst ga testen. Hopelijk lukt het me om mezelf eraan te houden. 

Dames, ik vind die ovulatietesten net goed. Ze zorgen ervoor dat het minder vaak geforceerd is. Ik test vanaf dag 12 (ben regelmatig met ovulatie normaalgezien op dag 14) en zolang er geen smiley verschijnt "moet" er niks. Zo "moet" het maar 1x per maand, de rest is naargelang de goesting :)
Is het bij jullie ook zo dat julle vanaf de dag na de ovulatie jullie vanalles lijken te voelen? Alhoewel dat eigenlijk nog helemaal niet kan... :p

Jaaa herkenbaar BelgoGermano! Vorige maand dacht ik echt dat het raak was daardoor. Maar het mocht niet zo zijn helaas. 
En dat wat jij beschrijft is ook precies de reden dat ik ovulatietesten gebruik, dat we niet een hele week vol verplichte nummertjes hebben. Gewoon 1 of 2 keer 'verplicht' en dan de rest van de maand gewoon wanneer we zin hebben inderdaad.

Hoi dames, 
Nog even een update van mijn situatie: 
1 - 3 dpo - lichte steekjes in borsten, rommelende darmen.4-5 dpo - af en toe een vage, heel lichte misselijkheid. Ineens heel vermoeid. rommelende darmen.6 dpo - af en toe een vage misselijkheid, die ik weg lijk te moeten slikken. Lichte steek rechterkant onderbuik. Nog steeds erg moe, droge ogen. Af en toe wat jeukende borsten / steekjes. In de avond echt overtuigd van een zwangerschap, maar 8dpo is die overtuiging weer weg. rommelende darmen.7 dpo - af en toe weer steken buik rechts, maar ter hoogte van mijn navel, misschien dus meer iets van de darmen dan van de eierstokken?8-9 dpo - bijna niks, alleen tepels nog wat groter dan normaal maar dat zal door progesteron komen. Update : toch een raar gevoel in onderbuik, nog altijd aan de rechterkant maar wel weer lager dan bij 7 dpo. Het lijkt wel veel op menstruatiekramp. Maar het zit alleen rechts?10 dpo - Vandaag toch weer wat misselijk gevoel, grotere omvang van tepels en een opgezette buik. 
11 dpo - misselijk, grotere borsten met af en toe steken, vooral weer rechts. Ik had er weer best een positief gevoel over. 's ochtends elke keer wakker van een levendige droom, heb wel 5 verschillende dromen gehad in twee uur tijd.. veel lucht in darmen, extreem opgezette buik. Extreem emotioneel, irrationeel en dus ruzie met mijn vriend gemaakt, oeps ;) 12 dpo - krampen onderin buik, beetje rugpijn en pijn aan mijn borsten en heb zo het gevoel ongesteld te moeten worden dat ik elke keer aan het controleren ben... rommelende darmen, veel afscheiding. 

@BelgoGermano heeeel herkenbaar maar dan ook vooral van vroeger, toen ik het vooral niet wilde!! Dan dacht je ook al dat het zover was misselijk was en zelfs je buik zag groeien ? 

@LauraR wat goed dat je het zo gedetailleerd bijhoudt. Ik ben het even kwijt, wanneer is jouw NOD?

Nu 2 dagen last van oud bloed, nooit gehad als start van menstruatie maar de herkenbare buikpijn van mijn menstruatie is er wel..
Helaas morgen zou mijn NOD zijn maar ik denk het dus wederom niet gelukt is..

Goedeavond dames. 
Sinds vorige maand hebben mijn vriend in ik besloten om het langzaam te gaan proberen.
21 juli heb ik de laatste pil genomen en 26 tot 30 juli ben ik (ongesteld geweest) heel heftig veel erger als normaal.
Nou had ik 6 en 7 augustus een positieve ovulatie test en hebben we ook seks gehad maar 7 augustus erna kreeg ik bloed en dit duurt nu al 4 dagen het is niet zoveel als mijn normalen menstruatie. De dokter zegt dat het een tussentijdsebloeding is. Maar moet ik nu wel vanaf 26 augustus gaan tellen of denken jullie dat deze bloeding mijn echte ongesteldheid was.
Alstublieft help me, kan nergens online mijn vergelijkbare situatie vinden. 

Terug
Bovenaan