NOD augustus 2020

Spannend Heidezicht! Duim voor je.  Misschien willen jullie met mij meedenken? Want ben inmiddels mn cyclus kwijt geloof ik?
- 10 juni cytotec tabletten                                                    - 17 juni controle zat nog weefsel bij de baarmoedermond die de gyn weggehaald heeft           - 24 juni bijna schoon, maar er waren al groeiende eitjes en follikels te zien dus wachten tot menstruatie en daarna weer proberen.
- 7 juli non stop bloed verlies gehad afgelopen weken, maar nu ineens weer heftiger met stolsels etc duurt ongeveer 3 dagen, menstruatie?                                      - 14 juli weer heftige bloeding lijkt wel weer een menstruatie? Deze duurt maar 1 dag, heb dit aangehouden als mn NOD.                                               -31juli slijmerig roze verlies heeft 3 dagen geduurd eerst roze op het einde bruin, maar niet echt bloed.     - 13 augustus niet te missen veel rekbaar slijm tijdens plassen, vruchtbaar?   Bedankt als er iemand is die wilt meedenken. Volgens mn vk zou ik 7 juli ongesteld moeten worden en ik dacht zelf een week later, maar nu begin ik te twijfelen of ik 31 juli niet als menstruatie moet zien dan ook al was het geen helder rood bloedverlies.

Goh, Juliaa, herkenbaar!
Hetgeen jij beschrijft als langere periode van af en aan (hevig) bloedverlies heb ik ook gehad na mijn mk. Het was een combinatie van menstruatie en de laatste restjes weefsel en bloed van het mk. Die zouedn volgens mijn gyn mee weggespoeld worden door de menstruatie.
Heb je hgc laten bepalen of zelf ovulatietesten gedaan? Dan weet je of alle hormonen uit je lijf zijn. 
Zo heb ik het gedaan, eens dat weer op 0 stond dan om de 2 dagen ovulatietesten gedaan. Nu weet ik wanneer ik mij sprong had en kan ik van daar mijn cyclus verder berekenen.

BelgoGermano: Ik heb 1x een zwangerschapstest gedaan om te kijken of de hormonen weg waren die was positief. En 2 weekjes daarna nog eens die was negatief. Maar is wel enige tijd geleden al.
Zou het zin hebben om een ovulatietest ertegenaan te gooien of ben ik dan al te laat? Paar dagen geleden had ik er eentje van action gedaan en kreeg toen wel 2 streepjes. Maar dat was omdat ik geen zwangerschapstest had haha. Als het zin heeft dan haal ik van clearblue met smiley. Weet niet of je te laat bent als het rekbare slijm zich heeft laten zien?
Door deze ervaring ben ik wel dankbaarder mocht het ooit weer lukken. Zal het nooit meer voor lief nemen. Mn eerste zwangerschap kwam snel en ging gelijk goed. Maar wil zo graag nog een tweede.

Juliaa, in die van Clearblue zitten 10 sticks om te testen. Dan kan je,  als je om de 2 dagen test, een hele cyclus hiermee voort.
Als die nu negatief is, weet je dat het hgc weg is. Een postieve test zou dan op een eisrpong duiden. Zou heb ik het gedaan. Dan gaat er geen cyclus "verloren" doordat je niet weet of/wanneer je een eisprong hebt.
Zolang er hgc aanwezig is kan je overigens wel je menstruatie hebben, maar geen eisprong. Dat schiet dan ook niet op.
Bij mij was het mijn 2e miskraam en ik heb 3 gezonde kinderen. Telkens ben ik heel vlot en snel zwanger geworden, het hoeft dus niet zo te zijn dat het bij jou nu niet vlotjes zou gaan.

Hee meiden,  Ik lees al een tijdje mee met dit topic. Onze dochter is inmiddels een jaar en de kriebels voor een volgende beginnen te komen maar hebben zeker geen haast ;) We hebben voor deze maand een soort gokje gewaagd. Geen serieuze poging aan de hand van testen etc. Lukt het wel dan is het mazzel en anders wachten we nog even met een volgende poging.  Voor de gein na een keer klussen een ovu test gedaan en deze bleek positief te zijn, op cd 18. Vanmorgen een testje gedaan (cd 29) en die werd uiteindelijk heeeeel licht positief. Op de foto nauwelijks te zien.  Willen jullie mee turen? Cyclus verschilt qua lengte nog wel eens. Vorige maand al na 25 dagen maar meestal tussen de 27-29 dagen.  https://www.mupload.nl/img/n05zeiuy.jpg

Juliaa, al je nu dat rekbaar slijm hebt zou je er zeker een ovulatietest tegenaan kunnen gooien. Lastig is dat als je niet weet hoe of wat.

XBoerinnetje, dat ziet er goed uit! Meestal zie ik niets op de "tuurtestfoto's" die geplaatst worden, maar nu lijk ik het ook te zien.

Thanks trouwens voor het meeduimen. Ik vind het zo lastig! Zou volgens mij nu toch echt wel een duidelijke streep moeten hebben op een zwangerschapstest, had 29 juli mn ovulatie (27 juli positieve ovulatietest) dus nu 15 DPO.... Zou willen dat ik ff binnen kon kijken.

Hoi meiden, 
Maandag mijn nod. Nu 7 maanden bezig en 2 maanden geleden een vroege miskraam gehad. Toen even er helemaal niet mee bezig geweest. Ook niet op het forum gekeken. 
Gister een test gedaan 5 dagen voor nod en zie een licht streepje. Wil wel nog even afwachten met blij zijn omdat het nog voor nod is. Maar ik voel me wel echt zwanger. Die duidelijke "krampen" in mijn baarmoeder geven mij flashbacks naar de zwangerschap van mijn dochter. 
Succes voor de gene die nog in afwachting zijn. 

Terug
Bovenaan