Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik gebruik de CB ovulatietesten met name omdat ik het gewoon erg handig vind dat je een smiley hebt of niet. Bij andere testen bleef ik onzeker of het streepje wel donker genoeg was etc.
Ik ben deze maand pas gestart met ovulatietesten. Ik doen de paarse cb in de ochtend kan het opstaan gezien dit zo geschreven staat. Dat vind ik persoonlijk wel handig. Nu dat ik hoor dat het bij velen blijft knipperen is volgende ronde moest het nodig zijn toch een idee de roze te gebruiken.
Verder ben ik ook bezig met de dipsticks van sensitest, deze doe ik na m’n werk rond 16.30u. Op het werk testen vind ik niet zo handig. Ik ben dus beide wat aan het vergelijken en aan het kijken waar ik me comfortabel bij voel.
Momenteel is er nog geen duidelijk positieve test uit voort gekomen, afwachten dus!
Marina ik ben dat weekend op vakantie met familie en heb me voor deze keer bedacht het af te wachten .. als ik daar ongesteld wordt dan is het zo en als ik maandag thuis ben en er is nog niks dan ga ik natuurlijk gelijk testen.
Hoi hoi dames,
ik sluit me ook aan bij dit topic,
mijn NOD staat op 7 augustus. Volgens de app heb ik morgen mijn ei !! dus wij gaan het lekker gezellig maken.
@Flowerrose : ik denk dat wij ook iets te vroeg gestopt zijn de vorige ronde, ga denk ik nu 4 dagen langer door voor de zekerheid ?
Hoi hoi,
Sluit me eigen graag aan bij deze groep. Vandaag helaas ongesteld geworden.
Zitten nu in ronde 13 ongeveer en 3 miskramen gehad.
Laten we hopen op veel positieve testen in de maand augustus ?
Nod staat op 18 augustus
Gebruiker758 NOD 3 augustus
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus
Dromertje NOD 18 augustus