NOD augustus 2020

@Mamaroosd ja dat doe ik dus ook, ik probeer overal maar bevestiging te zoeken dat het nu zo is terwijl dat zo vroeg gewoon nog helemaal niet kan ? maar ik google wat af en maak mezelf gewoon helemaal gek haha! Ben wel blij dat ik het hier bij jullie kwijt kan ?

@BelgoGermano ooh heel slim haha! Ik probeer het toch wel vol te gaan houden, maar zit op hete kolen zeg maar ? ik duim voor je op een streepje woensdag! ☘️ 

@x-Marina Ja snap ik, elke dag extra is er een (tot een bepaalde hoogte dan ?) 

CherryBlossom, volgens mij kan je het wel al merken of vermoeden hoor! Ik had steeds vanaf enkele dagen na de eisprong al een trekkend en zeurend gevoel in de onderbuik, veel witte afscheiding,... Daaraan vermoedde ik steeds dat het gelukt was.

Ik heb de hele tijd een soort mix van blaasonsteking/menstruatiepijn, soms krampjes soms steekjes echt moeilijk te omschrijven. Ik probeer er echt nog niet teveel waarde aan te hechten maar is moeilijk ?

Hey meiden. 
Dit is onze eerste ronde, en heb 7 augustus me ovulatie gehad. En 8,9,10,11 vers bloed een klein beetje. Volgens de dokter een tussentijdse bloeding. Alleen ik heb 14 en 17 augustus alweer een bloeding alleen is deze bruin en alleen met afvegen. Hebben jullie dit ook gehad? Heb ook  veel last van me onderrug en moe en pijne buik kramp en steken soms. Wil morgen miss een vroege test doen. Zondag moet ik ongesteld worden. Denken jullie dat ik moet wachten? 

Hoi dames,
Ik heb zojuist een test gedaan (dag van mijn NOD) en ik ben zwanger!! Helemaal happy!
Ik duim voor jullie allemaal xx

@Mei: ik heb ook op 7 augustus mijn eisprong gehad en ik verloor op 9 augustus een paar druppels helderrood bloed. Ik heb vroeg-getest, maar ik heb vandaag pas echt voor het eerst een heel lichtroze streepje op de test en een CB 1-2 weken. Ik heb trouwens wel een korte(re) cyclus van 25 dagen.

@muurbloempje 
OH wat leuk!! Gefeliciteerd, echt super. Geniet van alles. 
Ik weet niet wat mijn cyclus is nog. Denk gewoon 28
De vroege test vandaag gaf niks aan. Dus op naar ronde 2 ? kan ook bijna niet na 1 keer al, maar door alle hormonen symptomen. Had ik beetje hoop

Terug
Bovenaan