NOD augustus 2020

Mijn nod is tussen 22 en 24 aug. Ik heb al paar dagen beetje een zeurderig gevoel in mn onderbuik en ook een beetje kramp wat komt en gaat. Dat laatste herken ik nog van mn vorige zwangerschap, toen had ik ook steeds kramp en had ik 2 of 3 dagen voor mn NOD een test gedaan en daar kwamen 2 dikke strepen uit. Heb voor mezelf voorgenomen om pas as zaterdag te testen

Gefeliciteerd Muurbloempje.

@BelgoGermano, wat spannend! En dat, ondanks dat het na de 10min was, met waarschijnlijk minder geconcentreerde urine. Hoe ziet de lijn er uit, echt zoals hij hoort of heel dun en grijs? 

@ITVS jaa herkenbaar! Succes met wachten! 
@DVDM spannend klinkt wel veelbelovend als je wat sypmtomen herkent. Ik hoop voor je op een positieve test! 

Dvdm, hopelijk een goed teken! Nog 4 dagen aftellen. Alvast bewondering voor je geduld ?
De test was uiteindelijk duidelijk, maar mss gewoon een indroogstreepje... ?

@dvdm spannend zeg, mijn nod is ongeveer op 24 aug. Heb ook telkens een zeurderig geboel in mijn onderbuik met wat krampen/gevoelige borsten. Vanochtend ook misselijk toen ik op stond.
Denk dat ik ook zaterdag een test ga doen! Houden we elkaar op de hoogte! 

Als mijn 'klachten' aankomende dagen niet verdwijnen dan ga ik zaterdag ook testen! 4 dagen voor NOD... laten we elkaar allemaal op de hoogte houden ?

@ITVS wij lopen dan best gelijk! Ook 13 aug eisprong gehad.
De app gaf aan 15e eisprong maar die kwam dus 2 daagjes eerder. Liep mooi op en 13e een knaltest en 14e geen streepje meer. Heb normaal een cycles van 28 dagen maar doordat eisprong eerder kwam heb ik of 27 of 29 NOD
10 aug en 13 aug geklust.. helaas andere dagen niet maar het kwam er gewoon niet van. En mijn vriend wil het helemaal niet forceren dus het is goed zo!
Voel van alles, pijnlijke borsten, paar dagen al wat buikkrampen, stemming gaat alle kanten op. En geen tot weinig afscheiding een paar dagen gehad, komt iemand dat bekend voor? Komt nu weer beetje terug maar aan de waterige kant. Ik wil mezelf niet gek maken maar ik hoop het stiekem wel heel erg dat het raak is? 
Beetje gekke vraag misschien maar hoe krijg ik mijn naam aangepast van gebruiker naar iets anders? 

Terug
Bovenaan