NOD augustus 2020

Ik ga door naar de dames van september helaas.

Sinds gisteren licht bloed verlies, vandaag nogsteeds minimaal. 

Moet ik die eerste dag dan al echt als menstruatie rekenen of nog niet? Dat is me een beetje onduidelijk omdat het zo minimaal is. 

Voor alle dames met een positieve test. Super gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap ❤️

Dromertje heb je dat vaker, dat je menstruatie begint met zo'n minimal bloedverlies? Wil je geen valse hoop geven, maar toen ik dat had bleek ik toch zwanger van de eerste. 

Spannend weekje dames! Balen voor degenen die ongesteld geworden zijn. :( Hopelijk volgende ronde meer geluk meiden.
Mijn NOD is 25 augustus... Merk dat ik nu weer elke keer aan mn borsten aan het voelen ben of ze al pijn doen haha. Vrijdag (dpo9) ga ik waarschijnlijk beginnen met testen met de early test van Action.

Dromertje wat jammer weer. De eerste dag van menstruatie is als het echt doorbreekt met rood bloed. Dus bruin oud bloed telt nog niet en ik zou zeggen als je nog geen maandverband of tampon nodig hebt ook niet (alleen bij afvegen zegmaar).

Nog geen klachten Juliaa. Denk ik. Beetje weeïg gevoel maar dat kan ook van iets anders zijn. Dpo7 is nog beetje te vroeg voor klachten. Wil mezelf niet weer helemaal gek maken zoals vorige maand.

@Juliaa ja heb dat wel vaker. De eerste 2 dagen is licht roze en dan dag 3 word het echt helder rood en breekt het helemaal door. Dit was dus vanmorgen het geval 
:-(

@Dwaallichtje bedankt voor je reactie gisteren had ik al wel wat nodig, dus zet hem op gisteren en dan nu weer afwachten op naar de volgende ronde

Terug
Bovenaan