NOD augustus 2020

Mijn NOD ligt op 24/25 augustus. Cyclus varieert soms dus vandaar niet helemaal duidelijk. Jaa heel spannend zeg! Merk ook dat ik het voor jullie ook allemaal heel spannend vind! Je zit toch in hetzelfde schuitje een beetje he ?☘️

Jaaa dat wordt een spannende week, zo fijn om dat hier te kunnen delen. Mijn man is daar toch wat nuchterder in en heeft zoiets volgende maand nieuwe kans   , zelf ervaar ik dat toch anders?.
Heb echt nog niks gemerkt waarvan ik denk het kan wel raak zijn, raak er zelfs al een beetje teleurgesteld van ?. Maar moet er ook wel bij zeggen dat ik ook nooit echt bewust een eisprong oid gevoeld heb en die zal er toch wel zijn omdat we voor de 2e gaan.. We wachten verder af.. 

Spannend! Zal voor jullie allemaal duimen dames. Mijn nod is volgende week pas dus ik denk dat ik helemaal alleen over blijf haha.?

Bij mij is dan toch de menstruatie gekomen. Wist het al voor 80% zeker maar toch! Had vooral pijnlijke borsten wat ik normaal niet tot nauwelijks heb maar het blijkt na een bloedonderzoek dat ik een te hoog gehalte van prolactine heb en daar komen die pijnlijke borsten van.

Gefeliciteerd Muurbloempje!
Jammer JamieV. Geef je borstvoeding of heb je dat onlangs nog gedaan?
Gebruiker10265699 Je kan even bij je profielinstellingen bij "mijn ouders van nu" je "forum profielnaam" aanpassen.
Ik wacht met jullie mee dames. Geen idee wanneer mijn NOD is dus want ik heb 10 dagen bijna positieve ovulatietesten gehad en een tempstijging sinds afgelopen donderdag, maar ik ben ook verkouden geworden, dus daar kan de tempstijging ook van zijn. Vanochtend getest, maar negatief. Ik ben in het beste geval pas 8 DPO dus viel wel te verwachten, maar ik ben nu wel benieuwd om er achter te komen wanneer mijn ovulatie nu was. Als hij afgelopen zondag of maandag was, dan is helaas mijn kans verkeken denk ik. We waren seksmoe nadat ik al zo lang elke keer dacht dat mijn ovu eraan kwam. En de hitte werkte niet mee. Ik gooi er wel wat goedkope testjes tegenaan de komende tijd. Ik heb verder toch geen geduld om daarmee te wachten.

Dwaallichtje nee, ook nog nooit zwanger geweest dus het is een beetje de vraag waarom het te hoog was. Denk zelf aan stress maar er komt in de toekomst nog een vervolg onderzoek om te zien of het dan weer te hoog is of in orde.
Ik hoop dat jij een betere uitkomst hebt natuurlijk :) het seksmoe komt me bekend voor, uit angst om mijn ovulatie test piek te missen bleven we maar doorgaan maar toen werd het een moetje en het was onze afspraak dat we dat nooit zouden doen.

@juliaaa wanneer was jouw NOD ook alweer? Ik blijf sws wel even meelezen voor de dames die later zijn hoor! Ik dacht dat er nog iemand meer was rond 27 aug... maar ben het overzicht kwijt ? 

@JaimieV jammer!! 

Terug
Bovenaan