NOD augustus 2020

@dromertje aaah helaas ☹ ik zou zeggen dat licht bloedverlies wel telt als menstruatie als het ook echt rood is, dus niet de kleur van oud bloed. 

@Carly ik duim voor je vrijdag! Ik ga zelf zaterdag pas testen (even mijn uithoudingsvermogen testen :p

@Juliaa nog een weekje in spanning dus, ben je van plan eerder te gaan testen? 

@BelgoGermano oh no! ☹ Ben je niet bang dat je misschien te vroeg hebt getest? 

Jammer BelgoGermano! :( 
Ah succes met je uithoudingsvermogen testen CherryBlossom. Dat neem ik mezelf ook elke keer voor, maar lukt me toch niet hehe. 

@cherryblossom heel veel succes met testen zaterdag. Hou je ons op de hoogte? 

Succes voor alle andere dames die gaan testen. Hoop op het beste voor jullie ???

CherryBlossom, respect! Echt bewondering voor je geduld!
Carly, nog 2 daagjes volhouden!
Dromertje, binnen 2 weken dan weer je ovulatie en dan nieuwe kans!
Kan zijn dat ik te vroeg getest heb, zit nu op DPO8, dus 6 dagen voor de NOD. De test zou nu echter wel bruikbaar moeten zijn, dus ga  ik er vanuit dat het deze ronde niet gelukt is

Oooh je zit op dpo8... Dan kan er toch nog van alles gebeuren? Ik testte in maart pas op mijn NOD (dpo14) positief (dit was geen early test). Eindigde helaas wel in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar mijn HCG was wel vergelijkbaar met een normale zwangerschap. Mijn HCG waarde was in april, toen ik geopereerd werd, namelijk 48000.

@Charly & CherryBlossom, wanneer hadden jullie een positieve ovulatietest en vanaf wanneer rekenen jullie DPO? Ik had afgelopen woensdag een positieve test en donderdag niet meer. 

Balen, BelgoGermano maar er is echt nog hoop op 8DPO!

Charly, een bbz, heftig zeg! Hoe hebben ze het ontdekt?
x-Marina, met de ovulatietesten die ik gebruik zou je dan normaalgezien op dinsdag ook een positieve test gehad hebben en dan vermoedelijk donderdag je eisprong. Ik zou dan de donderdag als dpo aanhouden.
Net de bijsluiter eens goed gelezen (daarvoor moet je er al zoveel gebruikt hebben...). Bij de test die ik gebruik, kan die gebruikt worden vanaf 5 dagen voor de nieuwe cyclus en dus vanaf 4 dagen voor het einde van de cyclus. Dat zou bij mij vermoedelijk maandagnacht/dinsdag zijn, dus testen zou met deze dan pas vrijdag kunnen. Toch een sprankeltje hoop opnieuw
thx ladies!

Terug
Bovenaan