NOD augustus 2020

Bedankt Mellie en Basje! 
Beiden nog getest vandaag?
Ik ben heel benieuwd. Vandaag (5/6 dpo) al de hele dag continue lichte steek rechts van de navel. We wachten het rustig af.. 
Ik wil zondag op zijn vroegst testen. Ik heb de testen van action in huis maar twijfel om een andere early test te halen voor als die negatief is. Welke raden jullie aan?
???

Jammer x-Marina!

jullie gaan het allemaal nooit geloven maar afgelopen zaterdag dus negatief getest en zit vandaag op dag 28 van mijn cyclus. Mijn cyclussen hebben altijd 26,27 en 1x 28 dagen geduurd maar nog nooit langer! Als morgen mijn menstruatie niet doorbreekt gooi ik er donderdag toch nog een test tegenaan... 
ik heb er overigens geen hoop in, heb al een kleine week veel last van acne (duidelijk teken op menstruatie voor mij) en heb zondag en maandag ook echt het gevoel gehad dat het door ging breken, maar vandaag weer nergens last van. Voor mij is dit heel bijzonder want ik heb de 1e 2 dagen altijd hele heftige krampen&pijn en moet dan echt ibuprofen slikken om de dag door te komen.. 
wat is het lichaam toch een vreemd iets!

@xxNH vandaag heb ik met de clearblue wekenindicator getest om een laatste bevestiging te hebben, en ook meteen positief! Dus nu kan ik er echt van gaan genieten.

Verder heb ik de early tests gebruikt van de action/sensitest dipstick en de test van etos. 

Gefeliciteerd Melliee geniet ervan!??
Spannend cherryblossom! Hoe gaat het nu?
Hier aangekomen op dag 26. Voor mn gevoel kan het elk moment losbarsten met mn cyclussen van 25-28 dagen. Heb menstruatie buikpijn wat wel vreemd is, want die heb ik niet meer gehad sinds mn eerste zwangerschap. Toen had ik dat zo erg dat ik overtuigd was dat het nooit goed kon zitten omdat ik mij ongesteld voelde ?

@cherryblossom spannend zeg! Heb je nog een keertje getest?
Wat leuk mellie dat de bevestiging er is! Nu genieten. Gefeliciteerd.
Ik heb vanochtend nog een test gedaan, maar wederom negatief. Ik heb ook nog geen menstruatie dus ben heel benieuwd hoe dit vordert. Ik verwacht mee te schuiven naar september. 
Inderdaad weinig positieve testen deze ronde, het was ook wel heel warm haha. Vol goede moed op naar september. 
Ik lees en duim mee voor diegene die nog gaan testen. Spannend!

Het menselijk lichaam is soms zo gek en vooral als je heeeel graag wilt lijkt je lichaam je nog meer voor de gek te gaan houden. Balen voor diegene die naar september doorschuiven. Het zijn er inderdaad veel! Vol goede moed dames?
Ik had maandag getest, een heel licht positief streepje, net weer een test gedaan. Ook een early van de action. Gelukkig minder zenuwachtig als maandag haha. En het streepje is al wat meer zichtbaar. Voor diegene die het leuk vinden mee te spieken plaats ik het linkje erbij ?
https://www.mupload.nl/img/zuqatftg.jpeg

@basje Veel duidelijker al! ?
@Juliaa ik heb ook menstruatiepijn dus denk dat het eraan zit te komen en ik doorschuif naar september

Terug
Bovenaan