NOD augustus 2020

@CherryBlossom, wanneer denk jij dat mijn NOD is? Ik had op woensdag 12aug een positieve ovuluatietest en donderdag niet meer. Vorige LF's waren maar 7 dagen, maar wil niet veel te vroeg testen.

Hi allemaal! Ik meld me ook even aan!
wij zitten momenteel in de eerste ronde voor de 2de zwangerschap. 1ste was een tweeling, dus dit wordt ons 3de kindje waar we aan het werken zijn. 1ste zwangerschap was direct prijs, en afgelopen weekend hebben we geklust net een paar uurtjes voor de eisprong. Dus, heel spannend nu. Toen de eerste keer voelde ik direct na een paar dagen dat ik zwanger was, en dat maakt dat ik nu ook heel goed naar mijn lichaam aan t luisteren ben. 

spannend spannend spannend!!!

aan alle die nog moeten testen, succes!!! En aan alle die positief zijn, gefeliciteerd! Aan iedereen die negatief is, heel veel succes in september en wellicht doe ik ook dan met jullie mee. 
nod 29augustus ????

Oei ik heb mij miskeken, mijn nod zou 6 september zijn. Ik zit in het verkeerde topic! Maar ik ga wel met jullie meelezen!

veel succes dames! 

Gefeliciteerd voor degene met een positieve test en veel geluk in september gewenst voor degene die ongesteld zijn geworden ???
@basje en @Mellie wat zijn jullie symptomen vanaf de ovulatie tot aan het testen? Ik zit nu op dpo 4 en voel vanalles. Van steekjes in mijn onderbuik tot band gevoel thv middenrif. honger nadat ik net heb gegeten. Zojuist waterige afscheiding. Constand rommelende darmen etc.. 

had 19 en 20 aug een positieve ovulatietest dus moet nog even wachten met testen ?? en beide dagen seks gehad

Voor mij de eerste maand met ovulatietesten nadat ik in mei ben gestopt met de pil .

@xxNH na de ovulatie had ik direct last van buikkrampen en heel gevoelige en pijnlijke tepels.
Wanneer ga je beginnen met testen? Spannend!
Heb vandaag de verloskundige gebeld en 16 sept 1e echo! Morgen nog even afwachten, had vandaag/morgen mijn nod. Heb 4 testen gedaan van verschillende merken en alles positief, verloskundige zei dat het dan zeker raak is. Maar evengoed wel spannend of dat ik morgen toch geen menstruatie heb

@NH Ik zelf vat het samen als niet lekker voelen, daar lijkt het voor mij het meeste op. Al vrij snel na ovulatie weeïge buikkrampen die sochtends het minst erg waren. Voel me met vlagen ontzettend moe en lichtelijk misselijk. Gevoelige tepels heb ik ook maar dat had ik vaker rond mijn ovulatie. En in de eerste week na ovulatie heel erg levendige dromen, maar droom altijd wel redelijk veel dus weet niet of dit toeval is of er mee te maken kan hebben  
Maar het meeste waar ik het aan merkte is dat ik het voelde, heel bijzonder maar ik voelde het gewoon. Maar omdat je lichaam je zo ontzettend voor de gek kan houden wil je er niet in geloven totdat je een streepje ziet. En zelfs nu vind ik het nog ongeloofwaardig. Morgen nog een action test en zaterdag een CB wekenindicator. Dan staat er hopelijk ook echt zwanger in beeld en dan kan ik volgende week de vk bellen en zal het besef langzaam komen??

succes voor diegene die nog gaan testen!?

Terug
Bovenaan