NOD augustus 2020

Gefeliciteerd Basje! Balen DVDM en Mamaroosd, zijn deze maand voor mijn gevoel weinig positieve testen ?.

Spannend Julia en Droommaarzacht, misschien zorgen jullie voor nog wat goed nieuws! ??

Ik had woensdag 12aug positieve ovulatietest en donderdag 13 niet meer. Wanneer zouden jullie gaan testen? Lees veel goeds over de Kruidvat 2v5 dus wil die denk gaan gebruiken.

Gefeliciteerd @Mellie en @Basje!
Hier ook weer negatief vanochtend. Ik heb nu definitief mijn ovulatiedatum gezet op de dag van de knaller van een ovulatietest, wat ik dus niet wilde (omdat ik de 2 dagen daarvoor geen seks had gehad). Maar als hij eerder was geweest, bijvoorbeeld bij mijn tempstijging (die dus waarschijnlijk van ziek zijn kwam), dan had ik nu ongeveer wel positief moeten testen. Ik wacht nog even af voor mijn ieniemini kansje deze maand.

Goedemorgen dames,
Vanochtend er achter gekomen dat ik nog werk! Na 41 dagen toch mijn eerste 'echte' menustruatie gehad. Dat sommige mensen dat nog veel langer niet hebben, jeetje wat een geduld heb je dan nodig. 
@poppy ik ga met je mee naar de 2e ronde in september. Ik wil wel ovulatietesten gaan doen om een iets beter beeld te krijgen van mijn cyclus.

Gefeliciteerd Basje!!!

Jammer DVDM en Mamaroosd.. dan zien we elkaar in de 'septembergroep' (helaas)..

@x-Marina ik heb 2/3 dagen voor mijn NOD getest.

Helaas Dwaallichtje.. maar wie weet.. soms is 1 ienimini kans genoeg! 

@LautjeF fijn dat het eindelijk is doorgebroken! 

Ben ook ongesteld geworden dus 'definitief' door naar september.
Gefeliciteerd Basje! Ik denk dat ik ook maar even naar de action ga voor testen ?
Voor iedereen die nog moet wachten succes!

Hoi dames,
Ik wil graag even jullie raad.
ik ben een half jaar geleden gestopt met de pil, en sinds deze maand hebben we zoiets van we gaan ervoor!
Heb de 16de of 17de mijn eisprong gehad en we hebben de 16de geklust.
Ik heb er niet meer echt aan gedacht, maar heb vandaag wat vers bloed in mijn broekje gevonden, en wat last van lichte buik & rugpijn.
Ik moet pas komend weekend ongesteld worden en ben altijd heel erg optijd..
Wanneer zou ik kunnen testen?
Sorry, ben lichtelijk in paniek, had er niet echt rekening mee gehouden dat dit zo snel zou kunnen gaan, hoewel het meer dan welkom zou zijn ?

mijn nod is 27 augustus.. word die dag geopereerd dus ik zit eraan te denken de test woensdag te doen of te wachten tot vrijdag.. hopelijk hou ik het vol;)

Terug
Bovenaan