NOD AUGUSTUS 2021

Nou ik kan dus ook overal om huilen en heb af en toe wat krampen.
ik heb ook het gevoel dat het niet raak is.. maar ik moet echt nog even wachten tot ik kan testen of ongesteld word.
man man wat een stress vol gebeuren is het weer. En dit terwijl ik een bijna 4 jarig mannetje heb lopen en alles al heb meegemaakt. 
we wachten het af...

@zeeuwsmeisje heb je vanmorgen nog een test gedaan? Ben benieuwd ?

Ik ben heel benieuwd hoe mijn cyclus deze keer zal zijn.. voel en merk nog niks 9/10 dpo.
Hoop dat ik op NOD goed nieuws heb of anders m’n menstruatie. Vorige keer was m’n vaccinatie op m’n NOD en nu een dag er na. Geen zin in weer zo’n onzekere langere cyclus dan normaal..

Oh dat wachtbankje.. dames ik leef met jullie allemaal mee.
Zelf zit ik nu op 9dpo met de afgelopen 3 maanden een lf van 9/10 dagen. Ik loop dus om het half uur naar de wc...
Ik heb wat krampjes en voel me de afgelopen dagen ook wat misselijk en zin in weinig soorten eten (vooral vet). Dit heb ik nog niet eerder gehad voor het ongesteld worden maar ik ben zo bang dat het toch daar een voorteken van is ipv zwangerschap :(

Hoi meiden,
Hier denk ik net ongesteld geworden... Wel 6 dagen te vroeg, zo raar.. Ook niet veel bloed ofzo.. Normaal gesproken word ik altijd snachts ongesteld en heb ik een cyclus van 33/34 dagen.. Nu dag 28.. Wel erge buikkrampen zoals normaal..
Huilen met de pet op dit... 

@Suzywla, jeetje wat vervelend. Ik weet niet of dat invloed heeft maar kan het me wel voorstellen. 
@CharlieB jammer zeg... maar dan kun je nog een ronde mee doen in augustus :) 
@Zeeuwsmeisje, ik heb het idee dat ik wel een streepje zie hoor. Eigenlijk best wel duidelijk bij de tweede foto. 
@Flups, hopelijk gewoon een duidelijke cyclus deze ronde! En geen menstruatie :D 
@Paula, fijn weekend! Enjoy
@PrimcessMies wat spannend zeg! Wie weet! 
@Chell, is het geen innestelingsbloeding??
Hier vandaag mijn 2e vaccinatie gehad, nou als stress van invloed is op wel of niet zwanger worden dan ga ik deze maand sowieso niet zwanger zijn :D man man wat heb ik me weer druk gemaakt.
Hopelijk is dat alles en blijf ik me verder goed voelen :) 
Ik denk dat dinsdag of woensdag mijn eisprong is geweest dus mega rot timing maar ja.. het is niet anders. Nu ben ik er lekker vanaf. 

@Suzywla, jeetje wat vervelend. Ik weet niet of dat invloed heeft maar kan het me wel voorstellen. 
@CharlieB jammer zeg... maar dan kun je nog een ronde mee doen in augustus :) 
@Zeeuwsmeisje, ik heb het idee dat ik wel een streepje zie hoor. Eigenlijk best wel duidelijk bij de tweede foto. 
@Flups, hopelijk gewoon een duidelijke cyclus deze ronde! En geen menstruatie :D 
@Paula, fijn weekend! Enjoy
@PrimcessMies wat spannend zeg! Wie weet! 
@Chell, is het geen innestelingsbloeding??
Hier vandaag mijn 2e vaccinatie gehad, nou als stress van invloed is op wel of niet zwanger worden dan ga ik deze maand sowieso niet zwanger zijn :D man man wat heb ik me weer druk gemaakt.
Hopelijk is dat alles en blijf ik me verder goed voelen :) 
Ik denk dat dinsdag of woensdag mijn eisprong is geweest dus mega rot timing maar ja.. het is niet anders. Nu ben ik er lekker vanaf. 

@Chell oh nee wat balen. Ja, wat IsaV zegt.. zou dat kunnen?

@IsaV nou, die 2e achter de rug! Ik hoop dat je verder niet te veel bijwerkingen hebt. Die stress kan ik me goed voorstellen. Het is ook niet alsof het een gezellige ontspannen omgeving is waar gevaccineerd word :p

@zeeuwsmeisje ik zou nog een test doen over 2 dagen. Misschien een digitale van Clearblue?

@IsaV & PrincessMies, jaa zou wellicht ook nog kunnen, dat ging ook gelijk door me hoofd heen. Denk dat ik nu gewoon even aankijk of het echt erger word of niet.. Anders toch over een paar dagen een testje wagen. Voel me gewoon prima verder en geen gekke trekjes ofzo haha. Als het wel erger word, dan trek ik een fles wijn open haha! 
Ik hoop ook voor je dat je niet echt last krijgt van je 2e vaccinatie! 

Terug
Bovenaan