NOD AUGUSTUS 2021

Dames ☺️
Nog 3 dagen en we zitten in Augustus. zondag is het weer zo ver.
wat spannend allemaal, een kijken hoeveel ❤️❤️❤️❤️ En hoeveel ??? er verder deze maand komen .
Vorige  maand voelde ik echt vanalles met mijn lichaam ,misselijk , duizelig , plofjes in onderbuik etc en gewoon ongesteld geworden  deze keer voel ik letterlijk echt helemaal niks ? dus heb niet echt veel goeie hoop haha , maar ja , ik moet nog 2 weekjes wachten voor ik iets weet   

Hoi meiden,
ik zou ook graag mee willen kletsen!
Nod rond 11 augustus.. heb een cyclus tussen de 30 en 36 dagen. Spannend!
nu bezig voor 2de kindje ronde 5,
1ste kindje in ronde 1, keizersnede.
dus jullie begrijpen dat ik me wel wat zorgen maak.
ben ook wel wat kilo'tjes zwaarder dan bij me eerste. Dus ik let nu ook goed op me voeding.
super voor de meiden die een positieve test in handen hebben! 
hopelijk straks in augustus mooie positieve testen. 
wat houd dpo in? 
lieve groetjes 

Nou dames ik heb altijd al veel afscheiding gehad. Maar nu is het echt veel meer en niet fris. Ik werk op het lab dus maar eens onder de microscoop gelegd. En ja hoor. Ik heb een bacteriële vaginose. Zucht. 
Maar ja is de kans nu kleiner dat ik zwanger kan worden?.(zuur graad is niet goed dan hè)
En nu begint er bij mij ook vragen op te komen? Heb ik hier stiekem al langer last van? We zijn al bij rondje 14.

Hoi,
Ik wil ook graag weer mee praten.
Ronde 5.
Net terug van 4 weken vakantie.
In de vakantie 4 dagen over de nod. Normaal 32 ongeveer. Dus ik schatte mijjn kansen laag in. Vandaag een weeig gevoel. Vanochtend misselijk. In de middag maar een testje gewaagd. Ik weet niet slim. Maar ik had ze liggen dacht probeer het.. test 1 streep die erna lichter werd. Tuurstreep. Tweede test negatief. Tien 2v5 kruitvat tuur streep..
lastig dit. Morgen ochtend maar een nieuwe test. De maya app zegt 3 aug nod. Maar ik heb geen idee nadat het later was.

@suzywla, dat is nog eens handig dat je op een lab werkt! Hopenlijk is de bacteriele vaginose snel en makkelijk te verhelpen en belemmert het je kansen verder niet. 
@zeeuwsmeisje, spannend zeg! Op de 2e test wordt mijn aandacht inderdaad wel naar iets van een streepje getrokken. Ik duim met je mee voor morgen ochtend!
Hoe is het met de rest van de dames?
Hier op het wachtbankje, de ene dag lijk ik de rust gevonden te hebben en denk ik rustig afwachten tot de nod. De andere dag ben ik weer mega ongeduldig en zit ik mezelf allerlei symptomen aan te praten. Ik merk wel erg veel "rekbaar" slijm bij afvegen elke keer.. ik zit nu ongeveer op 8 of 9 dpo. Herkent iemand dit? 

@leonie, dat had ik afgelopen ronde ook rond die tijd maar werd helaas gewoon ongesteld.
Ben nu 9dpo en heb niet echt symptomen denk ik.. Wel soms buikkrampen en al aantal dagen heel emotioneel.. Maar heb het idee dat 't deze ronde gewoon weer niet raak zal zijn.. 

Terug
Bovenaan