@chell, wat balen zeg!
Hoe gaat het met alle dames met naderende NOD?
Ik was in dilemma, vanavond een cocktailavondje met vrienden, die had ik al een aantal weken geleden gepland en toen niet bij stil gestaan dat ik dan in de wachtweken zou zitten. Nu 9 of 10dpo, dus ik dacht vanmorgen doe maar vast een early, als die positief is dan vul ik wel een fles rum met water hahaha! Maar helaas ( nog) omo wit, natuurlijk erg vroeg maar stiekem gehoopt wat te zien. Opzich ook weinig "klachten" een beetje drukkend/tintelend gevoel achter het schaambod en rommelende darmen. Nu maar gewoon geduldig wachten op de NOD en proberen niet obsesief te gaan testen komende dagen.. en voor de zekerheid dus toch maar rustig aan doen met de cocktails. Hoe doen jullie dat soort dingen? Ik merk dat ik het echt lastig vind, ik wil niet alle maanden dat we bezig zijn leven alsof ik zwanger ben en voor de eiersprong heb ik er ook minder moeite mee. Maar na de eiersprong denk ik elke keer toch tja als het raak is wil ik liever geen alcohol drinken etc. En mijn vrienden weten wel dat we bezig zijn maar van mij hoeven ze momenteel niet elke keer te weten waar in mijn cyclus ik zit etc...
Lang verhaal haha ben benieuwd hoe dit bij jullie gaat!