NOD AUGUSTUS 2021

@PrincessMies tot nu toe gaat het prima gelukkig ? klein beetje bleh gevoel en pijnlijke arm maar mag niet klagen! Dat zit er ook weer op ?? 
lekker genieten van het weekend nu

@Chell, gewoon nog ff afwachten hoor! Ben erg benieuwd ??

@Plukkie, vind het zo naar voor je.. al lang bezig, eindelijk zwanger en dan dit ? hoe ging dat bij jou met je eerste kindje?

Nou, best een klap in het gezicht weer.. Gister was het bloeden gestopt, dacht echt dat het een innestelingsbloeding zou zijn met nog 6 dagen voor me nod..
Verkeerd gedacht en vanmorgen alsnog gigantisch ongesteld geworden.. 5 dagen te vroeg dus. 
Ik ben er heeeeleemaal klaar mee.. Ik ga proberen om dit weer een plekje te geven en jullie zullen me wel weer zien verschijnen op het forum als ik er klaar voor ben.
Succes deze maand meisjes ??

Ohh Chell ? succes ? 
welkom plukkiee ? wat jammer dat het een miskraam is geworden .
Hahaha Paula'tje , Enjoy you're weekend ?
M28 , tja dat wachten elke keer he ?
zeeuws meisje , het lijkt wel of er geen 2e streepje staat , maar als je ff blijft kijken zie ik toch heel erg licht iets.
hebje al opnieuw gestest , want die moet oplopen of een test met een smiley doen 

@chell, wat balen zeg! 
Hoe gaat het met alle dames met naderende NOD?
Ik was in dilemma, vanavond een cocktailavondje met vrienden, die had ik al een aantal weken geleden gepland en toen niet bij stil gestaan dat ik dan in de wachtweken zou zitten. Nu 9 of 10dpo, dus ik dacht vanmorgen doe maar vast een early, als die positief is dan vul ik wel een fles rum met water hahaha! Maar helaas ( nog) omo wit, natuurlijk erg vroeg maar stiekem gehoopt wat te zien. Opzich ook weinig "klachten" een beetje drukkend/tintelend gevoel achter het schaambod en rommelende darmen. Nu maar gewoon geduldig wachten op de NOD  en proberen niet obsesief te gaan testen komende dagen.. en voor de zekerheid dus toch maar rustig aan doen met de cocktails. Hoe doen jullie dat soort dingen? Ik merk dat ik het echt lastig vind, ik wil niet alle maanden dat we bezig zijn leven alsof ik zwanger ben en voor de eiersprong heb ik er ook minder moeite mee. Maar na de eiersprong denk ik elke keer toch tja als het raak is wil ik liever geen alcohol drinken etc. En mijn vrienden weten wel dat we bezig zijn maar van mij hoeven ze momenteel niet elke keer te weten waar in mijn cyclus ik zit etc... 
Lang verhaal haha ben benieuwd hoe dit bij jullie gaat!

@Chell, nee wat klote zeg ? sterkte meid en neem je tijd.
@Leonie, wat voelt goed voor jou? Ik drink eigenlijk sowieso al nooit dus kan je niet echt mijn ervaring zeggen. Al denk ik wel dat ik het risico liever niet zou lopen maar dat is echt persoonlijk. Als je gewoon een fijne avond wilt hebben zou ik lekker een cocktail mee drinken. ?

Leonie xxx je kan gewoon blijven drinken hoor , het kan niet veel kwaad als het in de begin fase is , zodra je weet dat je zwanger bent dan moet je wel stoppen omdat alles dan langzaam begint te ontwikkelen. Maar in de eerste paar weken krijg de baby hier nog helemaal niks van mee.
maar je moet je ook niet lam gaan zuipen natuurlijk, ook puur voor je eigen gezondheid .
dus ga gewoon genieten van je leven , en zodra je de positive test in je handen hebt , dan is het genoeg tijd om te stoppen met de cocktails ?

Nou lekker leven hoor, ik zou persoonlijk niet alles on hold zetten voor je zwangerschaps wens. Moet natuurlijk niet in het ongezonde zijn, maar wat er al gezegd word, gewoon lekker doen en als je een positieve test in handen hebt is dat vroeg genoeg om te stoppen met alcohol etc.. :).
gister ging mijn kleine man even met mijn zus mee want wilde graag met zijn grote neef spelen en mama heeft toen heerlijk een wijntje gepakt. Kan ik echt van genieten... 
ontspannen heeft ook weer een goede invloed op zwanger worden :)

Terug
Bovenaan