NOD AUGUSTUS 2021

Ik word echt weer helemaal gek van mezelf.
Vorige ronde was ik ervan overtuigd dat het raak was, ik voelde het aan alles. Plus dat ik lichte streepjes had maar werd een dag voor nod toch ongesteld. Nu hebben we deze ronde maar 1 poging gewaagd en niet eens een goede ? dus de kans is klein dat het nu raak zou zijn. Daarom stond ik er heel relaxed in deze ronde. Had ook maar 1 test in huis die ik zaterdag (1 dag voor nod) oas mocht gebruiken. Dat is niet gelukt. Op de automatische piloot moest dat natuurlijk net (4 dagen voor nod) en was ie natuurlijk spierwit ??‍♀️ kijken of ik het volhoud om pas vrijdag nieuwe te halen voor zaterdag…
Zo stom dat je van zo relaxed naar zo debiel kan gaan in 1 nachtje tijd

@Zonnekruid gefeliciteerd! Wat fijn dat er na zo veel onzekerheid toch nog een positieve test kwam!

@SasX volgens mij kun je prima 2 dagen achter elkaar een goede positieve ovulatietest hebben. Het is uitsluitend natuurlijk het LH gehalte dat dan erg hoog is. Eisprong komt dan 24-48u daarna. Dus als die pas na 48u komt kan dat geloof ik wel. Maar jij zit al rond de nod toch? Dan zou ik idd even een zwangerschapstest doen.

Zelf maandag begonnen met ovulatietesten. 1e heel licht maandag en gisteren een knaller!? Wat ik niet snap want het zou volgens de app pas de 7e gebeuren. Maargoed. Toch maar even gezellig gemaakt.
You never know.

@Kimmm ik moet zo lachen om jouw bericht! ? dit is zo herkenbaar. Zo ben ik ook. Echt super relaxt. No worries. Zal wel niet. En dan ineens OMG!! ZOU HET!! ? En dan niet weten of je nog kan wachten tot de nod. I feel you. Maar hou vol haha, de kans is groter dat je op of na de nod positief test dan daarvoor. Althans... dat denk ik.

Spannend voor de dames waarvan de nod nadert of nu is! Ik duim voor jullie!

Om m’n verhaal nog triester te maken: ik had hem niet meteen weggegooid en dacht nu (uren na afleestijd dus slaat nergens op) ik zie wat. Natuurlijk niet op de foto te krijgen. Na dat ding uit elkaar gehaald te hebben kreeg ik dit op de foto: https://postimg.cc/w7RSMrkh
Maarrrrr i know: na afleestijd ? ga morgen nieuwe test halen dus vrijdag weer proberen. Ga straks lunchen en ik wil gewoon carpaccio en een wijntje ?

Mogen is uiterlijk m'n NOD.. of toch overmorgen heb een grijs vakje in de app: FLo en daarna beginnen de rode vakjes dit is op basis van mn positieve ovulatietest.
Het zou wel echt fijn zijn als het deze maand raak is. I.v.m. volgend jaar juni/juli verkopen van ons huis en Oktober oplevering nieuwe huis.
Ja ik weet het je plant het niet en heb zelf erg last van endometriose dus het kan net als bij onze 1e wat langer duren. Duimen maar.. En anders hebben vrienden en familie al beloofd alle zeilen bij te zetten das een fijne gedachten:)

Symtomen: Geen vocht vasthouden normaal ruim 1,5 kilo voor NOD. En geen honger. Maarja het kan allemaal nepperij zijn van je lichaam;)

Terug
Bovenaan