NOD AUGUSTUS 2021

Kimmm, hahahaha, o, zo herkenbaar ?Ineens zo'n beetje hartkloppingen van de spanning, terwijl je 5 minuten daarvoor nog helemaal niet bezig was met testen. En dan enerzijds de teleurstelling van een witte test, maar tegelijk bijna weer willen testen of het niet misschien toch wél zo is ?
En ik heb ook vaak genoeg een test nog uit de prullenbak gevist en bij het raam in alle mogelijke hoeken gekeken of er toch niet echt een streepje zat ? ? Inderdaad, debiel ? Maar ja, als het zo ver is, dan is het vanzelf duidelijk.
Ik snap wel wat je ziet, maar het zou net zo goed een indrooglijntje kunnen zijn. Ik duim voor je!  

@Kimmm ik zou lekker een wijntje nemen en een carpaccio :D. Áls het al raak is, is het echt nog wel goed beschermd nu. 
@Gebruiker...523 Welkom! Welke ronde? Hoeveelste kindje en wanneer is je NOD? Dan kan @Djam het lijstje weer bijwerken :) 

Hoi, ik klets en lees graag mee! Ik ga deze maand de 2e ronde voor ons 1e kindje tegemoet☺️ Halverwege vorige maand mijn spiraal laten verwijderen, omdat ik geen enkel idee had van mijn cyclus hebben we met ovulatietesten gewerkt en die bleek enkele dagen na het verwijderen van de spiraal al te zijn! Eind vorige week ben ik ongesteld geworden, dat was dus een gekke korte ronde maar nu krijg ik in ieder geval een beetje een beeld van hoe mijn cyclus is en waar in de cyclus ik me bevind haha. Mocht ik enigszins een regelmatige cyclus hebben dan verwacht ik mijn ovulatie rond de 13e en mijn nod de 27e! ?

Kimmm , ik doe mee ?
kon het vandaag ook niet laten om een sensitiefst te doen , omdat die vandaag op de deurmat viel .
en 100% spier wit natuurlijk ?
Hahahaha wij vrouwen zijn echt erg .
soms ben ik gewoon bang dat het nu niet meer lukt ivm leeftijd en de hersteloperatie en ik vroeger met mijn 3 kids echt teveel ben verwend met zwanger in 1e en 2 maand ?

@Djam ja heel herkenbaar! Heb zelfs de digitale CB wel is open gemaakt om te kijken of er echt geen lijntjes zijn.. En ja die zie je dan weer wel maar lees je ook van alles over. Was toen niet zwanger.2e ronde toch na de herteloperatie? Wat hebben ze precies gedaan? 
Ik ga wachten tot vrijdag maar durf amper naar 't toilet. -_- hahaha. oh oh stelletje..  

Terug
Bovenaan