NOD AUGUSTUS 2021

Hoi dames, ik heb me even een tijdje terug getrokken op dit forum omdat ik er te veel in op ging en nergens anders meer aan kon denken. Even rust in t koppie.
Ook deze maand geen ovulatie testen gedaan maar zal ongeveer vorige week donderdag zijn geweest (wel vruchtbare afscheiding namelijk en gezellig gemaakt die avond).
Nu heb ik sinds maandag een beetje bruine afscheiding bij het afvegen na toilet maar niet elke keer. Dit is toch te vroeg voor een innestelingsbloeding? Mijn menstruatie moet pas eind volgende week komen.
Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?

Hoi Depps,Ik ben 9 jaar geleden gesterriliseerd met klemmetjes , deze zijn er in België verwijderd met een kijk operatie en weer aan elkaar gemaakt.kosten zijn daar veel lager dan in Nederland , bale als je ongesteldheid ? door is gekomen , ik ben ook nerveus haha , maar mijn nod is zondag of maandag 

Hi! Wat lief! Ik heb geen idee hoe ik mijn gebruikersnaam moet bewerken haha! Excuus. Ik verwacht mijn ongesteldheid 9/8 ongeveer.. ik zit nu al op dag 34, maar heb vorige week woensdag 28/7 m'n ovulatie pas gehad... Dit is mijn eerste kindje, ook de eerste ronde! ❤️?

Ohhh spannend allemaal!!

ik meld me geheel onverwachts hier ook! We zijn trotse papa en mama van 2 kinderen. Zoon van 3 jaar 5 maand en een zoontje van 5 maanden. Ik geef nog bv en gebruik geen anticonceptie. We hadden een aantal dagen geleden seks en ik was helemaal in de veronderstelling dat ik voorlopig nog niet m'n eisprong had, maar ik heb juist totaal verkeerd gerekend (mombrain), nu zou het maar zo kunnen zijn dat we juist op de vruchtbare dagen seks hebben gehad. Ik moet denk ik over 6/7 dagen ongesteld worden maar heb (behalve rugpijn en daarom checkte ik of ik al ongesteld moest worden en zag dus ineens m'n dommigheid) nog helemaal geen klachten! Maar schrok er toch een beetje van..
we willen sowieso wel als het kan en lukt een derde ooit, maar dit is niet de bedoeling geweest. 

Nogmaals, ik denk het niet maar het zou wel ECHT iets voor ons zijn ??
en ik vind dit soort berichten zelf altijd heel 'dom' en dan denk ik DOE NIET ZO ACHTERLIJK! Maar het is zoals het is en natuurlijk als we absoluut geen eens meer hadden dan hadden we wel andere maatregelen getroffen ;-)

Hoi damesl!!
Ik lees/klets graag ook mee op de achtergrond. 10e ronde, 2e ronde na miskraam, 2e kindje.
We zijn op vakantie. Heb geen ovutesten mee, maar NOD is ergens halverwege de maand. Hopelijk doet de vakantiesfeer (en het daardoor wat loslaten ) wonderen voor een zwangerschap ☺️
Veel geluk allemaal!

Gefeliciteerd @zonnekruid!! ? ik kan zelf ook net wachten om te beginnen met testen... zit morgen op 7 dpo, spannend!! Heb sinds gister lichte menstruatiebuikpijn.. wat ik zelden heb (altijd rugpijn tijdens mijn menstruatie). Durf bijna niet naar de wc te gaan, omdat ik bang ben dat m'n menstruatie begonnen is.. vele herkennen dat denk ik? 

Ohh spannend dames! Veel dames waarbij de NOD dichterbij komt.
Zo ook bij mij en ik ben sinds deze week zo moe! Ruik van alles wat mn vriend niet ruikt, krampjes/steekjes in mn onderbuik en sinds vanmorgen hoofdpijn. Heb met mezelf afgesproken dat ik morgenochtend mag testen. Ben zoooo benieuwd! Voel dus vanalles, maar misschien houdt mn lichaam me keihard voor de gek.

Hoe is het bij jullie? Hebben of hebben jullie ook al dit soort 'klachten/kwaaltjes' voor de nod?

Terug
Bovenaan