@Veraa Ik denk dat je daar zelf het antwoord wel op weet, haha. Ik zou zeggen, thuis laten die testen. Heel vaak heb je er toch niets aan om voor je NOD te testen en nu kun je niets anders, als je niets bij je hebt 😉.
@It's Marly Ja, ondertussen begint het langzaam door te dringen, zit nu bijna op 6 weken, dankje (ik wilde in dit topic er ook niet teveel over zeggen, omdat ik me kan voorstellen dat het voor jullie vervelend is)! Eerlijk gezegd voel ik me best klote, hahah, maar het is voor een goed doel 😉, dus mij hoor je niet klagen (maar als iemand vraagt moet ik eerlijk antwoord geven 😉). Sinds dinsdag ben ik echt misselijk, in de ochtend flink en dit wordt wat minder gedurende de dag. Gelukkig nog niet boven de wc gehangen. Verder echt ontzettend moe en heel veel last van mijn darmen en borsten. Vaccinatie heb ik afgelopen dinsdag de 2e van gehad. Ik was ook wel aan het twijfelen (met info van de huisarts en verloskundige kwam ik niet echt verder) en redelijk wat gelezen online en zo en aangezien ik overgewicht heb, heb ik "dubbel" verhoogt risico, dit heeft voor mij, in combinatie met dat ik in september (waarschijnlijk) nog met het vliegtuig op vakantie ga, de doorslag gegeven om het wel gewoon te doen. Ik was zelf alleen een beetje bang voor koorts, die je als bijwerking kon hebben. Goed in de gaten gehouden, maar heb ik niet gehad gelukkig.