Dag lieve allemaal,
Ik was er even tussenuit omdat ik het meer los wou laten.. Nou, dat is dus niet gelukt, hahahah. Ik heb continu meegelezen en heb besloten nu toch maar even iets te posten, hihi.
Mijn NOD is 'pas' 15 augustus maar ik zit mezelf alweer he-le-maal gek te maken. En mijn normaal hele nuchtere vriend zit deze maand ook ineens zenuwachtig te doen.. Hij heeft het gevoel dat dit 'm is, hahah. Nouja. Dus dat helpt ook niet mee als je allebei lekker zit te zenuwen.. En dan is het ook nog eens ontzettend rustig op het werk, iedereen is op vakantie, dus afleiding is ook heel ver te zoeken...
@Kim, @Leonie, hier ook iemand met overgewicht. Mijn partner en ik zijn ondertussen wel ook bezig om af te vallen. Tot zover gaat het goed en ben ik 5kg kwijt en hij 7kg. Maargoed we hebben allebei nog best wel flink overgewicht. Verder drinken we niet en roken we ook niet. Maar dat puntje overgewicht brengt bij mij echt wel ook een angst met zich mee. Stel dat het niet lukt daardoor.. Wij weten verder ook niet of het uberhoupt daar aan ligt, het is immers ons eerste kindje. En we zijn 'pas' 6 maanden ofzo bezig, waarvan we er 3 nu ook echt daadwerkelijk klussen op de eisprong. Dus het is ook nog vroeg om er iets van te zeggen.. We zijn in ieder geval bezig met afvallen, meer kunnen we niet doen..
En dan heb ik verdorie zaterdag die stomme vaccinatie.. Nouja niets aan te doen.. Ben wel aan het twijfelen om ? bij zwanger te zetten, maar vind het aan de andere kant ook weer zo overdreven.. hahaha.
@Mylwenn, ooh ik heb gelezen dat je zwanger bent! Nog een verlate gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk nieuws!! Hoe voel je je??
@Verra, ooeh ik snap dat je het lastig vind om te bedenken wat je moet doen! Ik zou persoonlijk wel een testje meenemen. Want stel dat je je NOD 1 dag mist zit je misschien op vakantie wel de hele tijd te denken, 'o jee? zou het?' en dan geniet je denk ik ook niet echt meer van je vakantie? (Haha tenminste ik zou dan de hele tijd eraan denken en dingen voelen)
Ik weet niet waar je op vakantie gaat? Anders kan je er geen meenemen en als je over je NOD gaat er altijd nog 1tje kopen? Of is dat geen optie?