NOD AUGUSTUS 2021

Balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden. Blijft een teleurstelling..
mijn nod kan liggen tussen 9 en 13 augustus, wisselende cyclus.
vorige maand toen ik een positieve test had, (is uiteindelijk niet goed gegaan) had ik onwijs pijnlijke borsten. Ik heb nu al een paar dagen last van lichte menstruatie pijn in me onderbuik...
vind het nu toch wel spannend worden zo een paar dagen ervoor. Vanmorgen getest maar negatief. Zal ook nog wel te vroeg zijn, maar kon het niet laten net zoals de meeste hier haha 
Hebben jullie ook last van symptomen? Of willen we het zo graag dat ons lichaam ons voor de gek houd? 

hi meiden! Wat vervelend voor degene die al ongesteld zijn geworden.... ? met goede moed naar de volgende ronde... 
Hebben meer vrouwen hier last van? Ik heb sinds 3/08 al last van buikpijn, niet echt kramp.. meer een weeïg ongesteldheidsgevoel... normaal nooit buikpijn voor m'n ongesteldheid.. pas op de tweede dag van m'n menstruatie rugpijn.. dus vind het wel wat apart. Maar denk dat ik vannacht of morgen ongesteld ga worden. Zo'n voorgevoel ? test was vanochtend ook negatief.. ook al ben ik nog maar 7dpo, zou m'n menstruatie al kunnen beginnen? Verlies geen bloed gelukkig! Nog steeds witte afscheiding, alleen het is bijna niks.. meestal een teken dat m'n menstruatie begint. 

Soms wil ik m'n gedachten echt uit zetten en er even 1 minuut niet mee bezig zijn haha! 

@Flups spannend hoor!
Voor de dames met zorgen rondom hun gewicht, ik heb absoluut geen overgewicht en mijn man ook niet en toch zijn we ook al aan de 10e ronde bezig dus dat is ook geen garantie hoor helaas. 
@It's Marly, fijn dat je er weer bent :) ookal is het wel vervelend dat je het niet los kon laten. Volgens mij als je erbij zet dat je zwanger bent is dat alleen maar omdat je dan mee kan doen aan een onderzoek. Zo las ik het tenminste. Ik heb de tweede ook gehad inmiddels. Heb alleen de dag erna wat last gehad van een soort kater gevoel haha. Lekker liggen pitten de hele middag.
@ZusterrB wat rot :( Hopelijk krijg je daar wat geruststelling met eventuele onderzoeken. 
Hier nog op het wachtbankje, niks anders als normaal gewooon zere borsten zoals altijd voor mijn menstruatie.. Kijk heel erg uit naar mijn vakantie die begint straks :D 

M’n gevoel en de symptomen zaten goed!

Ik ben zwanger! ❤️

Nog heel onwerkelijk natuurlijk maar heel dankbaar dat het ons toch zo “snel” gelukt is!Nu goede hoop houden dat het allemaal goed mag blijven gaan!

@Flups Gefeliciteerd!!

Voor mij blijft het nog even afwachten. Eerst dacht ik geen 2e streepje te zien, toen ineens wel heel licht.. dus ik ga overmorgen nog maar een keer testen

Wouw Flups wat goed! Gefeliciteerd! En wat knap dat je zo lang kon wachten met testen ?

Hier vanmorgen weer getest. Wederom niet eens een indroogstreep, nu half uur na de test. Misschien straks zomaar wel maar slaat toch nergens op haha.

Maar nog steeds 2 dagen voor nod dus het kan nog

Terug
Bovenaan