NOD AUGUSTUS 2021

Depss, hoe gaat het nu?
Djam, hahahaha?
Mamavandeux, gevalletje oeps! ;) Wel 'makkelijk' als die 3e er nu aan komt, minder stress rondom het überhaupt zwanger worden? Ik ben benieuwd!
Leeuwin, heerlijk ontspannen! Fingers crossed ?
Gebruiker, dankje! Ik durf ook bijna niet te kijken in het toilet soms, blijft spannend (was een early test, dus waarschijnlijk vandaag/morgen/zaterdag op nod).
Aivaa, je maakt jezelf ook zo gek hè ? Hier vooral gek gevoel in mn handen, wat ik tijdens de vorige zwangerschap ook had. En gister wat steekjes.
M'n vriend was ook in shock, haha! Zo speciaal dit, en zo veel mazzel dat het ons weer zo snel is gegund. Ik heb echt respect voor dames bij wie het langer duurt. Elke maand weer die spanning en teleurstelling... Hoop op veel hartjes deze maand, succes!

Hoe is het met iedereen dames? ?
@kim, heb je al opnieuw getest?
Ik durfde niet te testen vandaag na de negatieve test van maandag...?‍♀️ voel eerlijk gezegd ook niet zoveel, af en toe krampen en een soort tintelende druk achter mijn schaambot maar in mijn notities las ik dat ik dat vorige ronde ook had haha! Ik mocht van mezelf morgen weer testen als de menstruatie niet doorkomt vandaag. Ik merk dat ik elke keer zo ga twijfelen of het ons wel gegund is etc.. zit mezelf knettergek te maken, vooral die laatste dagen voor de NOD

Vandaag ( zeer vroeg ) tijdens ontlasting wat bloedverlies , dus helaas is het begin van de ongesteldheid ? onderweg.
25/26 positive test gehad , dus had mijn ongesteldheid pas de 8 a 9e verwacht.
op naar de volgende ronde .
maar dan heb ik 3 weken vakantie met mijn kinderen , dus ik laat die maand even voor wat het is ☺️ Want dan zal ik mijn partner wat minder zien .
ik ga meestal als de kinderen bij de vader zijn haha.
en dan gaan we na de vakantie maar weer met frisse moet weer aan de slag 

Ik heb op 8-8 m’n nod trouwens, zo had ik hem ook doorgegeven ? maakt verder niet uit hoor, ik zag nu 7-8 op het lijstje staan en dacht wow das vet bijna maar klopt dus niet haha
Ja vanmorgen had ik een early van de action en nog witter dan wit. Zelfs buiten afleestijd

Djem, ah dat is balen zeg! En zeker omdat aankomende ronde een soort onbenut zal blijven.. lijkt me toch erg lastig zo, al klinkt het of je er wel positief in staat dus dat is goed ??
Kim, oh wat stom maar dan heb je inderdaad nog wel even wat dagen voor je NOD! Ik duim voor je ?
En natuurlijk ook voor alle andere dames ??

@Djam das wel heel vroeg…weet je zeker dat je menstruatie eraan komt en het niets anders kan zijn?
Fijne vakantie in ieder geval!

Ik wil voor jullie wel proefkonijn spelen wat er gebeurt met veel te vroeg testen. Die van vanmorgen (early) uit de vuilnisbak gevist en zie je nu wel een (indroog?) streep (vanmorgen nog niet, toen was ie witter dan wit. Net een gewone gedaan, gewoon omdat het kan en ik heb inmiddels aandelen in de action zoveel testen heb ik er al doorheen gedurende de jaren ?
Daar zie ik iets mini maar niet op de foto te krijgen.
Dit is het resultaat, 3 dagen voor nod (terwijl ik al bijna zeker ben dat ik ongesteld ga worden dit weekend): https://postimg.cc/BPsqqGJs

Ik merk dat ik steeds onrustiger aan het worden ben. 7e zou ik ongesteld moeten worden en voel nu een paar dagen wel het een en ander rommelen.
Aan de ene kant willen we het graag, aan de andere kant vinden we het doodeng allemaal.
Dat ik herstellende ben van een burnout helpt misschien ook niet helemaal mee, maarja.. ben toch ook alweer 33.. ?

Ga straks maar even een paar testen halen bij action.

Terug
Bovenaan